2015. október 30., péntek

November 9-én kezd A Konyhafőnök Junior az RTL II-n!

Nagyon várom már a kezdést!

Bár magát A Konyhafőnököt nem követem rendszeresen - nagyon alkalomfüggő, hogy mikor nézek is bele egy-egy adásba, ezért sem írtam a műsorról még kritikát - a gyerekváltozatra azonban rettentő kíváncsi vagyok, éppen ezért kb már a jelentkező szpottok óta várom a premiert. Immáron ez is hivatalos, A Konyhafőnök Junior November 9-én rajtol el, méghozzá egy igencsak előkelő időpontban, este 20:00-től lesznek adásban a részek.


Mivel másfél hét múlva itt a rajt, ezért már ajánlót is kapott a műsor, amit érdemes megnézni, hiszen előrevetíti azt, hogy mire számíthatunk majd a négyhetes műsorfolyamban. Első benyomásra a gyerekek szimpatikusoknak tűnnek, bár annak nem örülök túlzottan, hogy nem egy sírva is fakadt, remélhetőleg az öröm miatt, és nem az ítészek negatív kritikája miatt. Az ítészek körében egyébként változás nem lesz, a gyerekváltozatban is Fördős Zé, Bernáth József és Vajda Pierre fogja értékelni a gyerekek által készített ételeket.

A Konyhafőnök Junior tehát November 9-én elrajtol, én pedig biztosan ott leszek a premiernél, amiről természetesen majd kritika is várható!

Fotó: RTL II Sajtóklub

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés