2015. október 27., kedd

Király Viktor most már tényleg biztosan ott lesz az élő adásokban!

Nagyon örülök Viktor sikerének!

Amerikában tegnap este került adásba a The Voice élő adásai előtti utolsó forduló, amelyben Viktor a szintén tehetséges Jordan Smithtel párbajozott. A napokban már részletesen kifejtettem a párbajprodukciókról a véleményemet, az álláspontom azóta sem változott, Viktornak drukkoltam elsősorban, de azért Jordan kiesésének sem örültem volna túlzottan...


Szerencsére azonban, hála a verseny szabályzatának, mindkét énekes továbbjutott, hiszen amíg Adam végül Jordant választotta, addig Gwen Stefani rögtön "ellopta" a magyar fiút, így Viktor ezentúl az énekesnő csapatát erősíti. 

(Ha lesz Youtube-os verzió, cserélve lesz.)

Véleményem szerint ennél jobb döntés nem is születhetett volna, azt pedig szerintem mondanom sem kell, hogy már most mennyire kíváncsi vagyok, hogy pontosan milyen számokkal fog majd a Megasztár 4 győztese előrukkolni az élő adásokban. :)

Addig is szusszanjunk egy kicsit, és innen is kívánok Viktornak erőt és kitartást a további adásokhoz, és persze szívből gratulálok az eddigi eredményeiért!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés