2014. szeptember 21., vasárnap

Sztárban sztár - Az első két adásról

Nagyon jók voltak a produkciók.

Pontosan két héttel ezelőtt elstartolt a Sztárban sztár idei évada, az első adás pedig rendkívül jó volt. Ezt követte a második adás, ami szintén nagyon jó lett, így nem is csodálkozom, hogy növekedett a nézettsége. Bár még mindig az X-Faktor a legnézettebb, azért a Sztárban sztárnak sincs oka a panaszra. Az első évadot is szerettem, de a második valamiért jobban tetszik nekem. Kis gondolkodás után rájöttem, hogy talán a versenyzők és a produkciók miatt. A tavalyi versenyzők is jók voltak, de az ideiket valahogy jobban csípem. Vagy csak érdekesebb személyeket jelenítettek meg a színpadon? Őszintén, fogalmam sincs, a lényeg, hogy én nagyon jól szórakoztam, azonban a zsűrivel néha nem értettem egyet, mert túlságosan is megnyilvánították a véleményüket.

Fotó: TV2
Nagyon jó versenyzőket sikerült összetrombitálnia a csatornának, ráadásul az első két adásban valóban az a versenyző esett ki, akik a leggyengébben teljesítettek. A kedvenceim Tóth Vera, Pál Dénes, Koós Réka és Sipos Peti, de nagyon élveztem még Keresztes Ildikó, Hevesi Tamás és Dukai Regina átalakulásait is. Egyszerűen elképesztő, mikre nem képes Keresztes Ildikó, kitűnően alakította Pink-et. Ugyanez igaz Koós Rékára is, nagyon jól eltolta a Wreking Ball-t, és míg nem mutatta közelin a kamera, elképesztően hasonlított Miley-ra. Itt szeretném megemelni a kalapomat a szakmai stábnak, akik hétről-hétre teljesen élethűre elmaszkírozzák a versenyzőket.

Ahogy említettem már, a zsűri véleményével néha nem értek egyet. A kedvencem egyértelműen Hajós András, sok vicces poént el szokott sütni, mégis amit például Miley-ról mondott, hogy szerinte egyáltalán nem tehetséges a lány, egy kicsit felhúzott, hisz Miley Cyrus igenis tehetséges, csak sajnos ma már a botrányai miatt szokott a címlapokon szerepelni. Főleg az első adásban akadtam ki egy kicsit a zsűrire, amikor elkezdték osztani ByAlex-et, illetve Conchita Wurst. Az addig oké, hogy nem szeretik őket, mégsem kellett volna ennyire kifejteni a nemtetszésüket, legalábbis szerintem. Műsorvezető tekintetében, nekem nincs bajom Tillával, bár Friderikusz Sándorral sem volt, mindketten másképp állnak a dolgokhoz, és emiatt mindenképpen más a show.

Fotó: TV2
Egy szó mint száz, én nagyon élveztem az első két adást, ma pedig már a harmadik jön, amiben ismét fantasztikus átalakulásokat nézhetünk majd végig, a legjobban Kökény Attilát várom, aki ma Natalia Oreiro bőrébe fog bújni, - tippre a Vad angyal főcímdalát fogja majd elénekelni :) - Tóth Vera pedig testvére, Tóth Gabi lesz. :)

Sztárban sztár
Ma este 18:55 TV2

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés