2014. augusztus 21., csütörtök

Pilotkritika: Chasing Life

Egész jó volt a pilot.

Sok helyen olvastam már a sorozatról, elég vegyes véleményeket. Mindenesetre az alapsztori nagyon megfogott, ráadásul eddig minden ABC Family sorozat, amelynek a pilotját megnéztem, megfogott valamilyen módon, így nem volt kérdés, hogy adok-e esélyt a pilotnak. Ma meg is néztem, és azt kell, hogy mondjam, nekem bejött, bár egy picit jobbra számítottam, ettől függetlenül mindenképp megnézem majd a folytatást is valamikor.

A Kép alatt Spoileresen folytatom tovább.


Az alapsztori az, hogy April élete pont most kezdett egyenesbe jönni, édesapja halálát kezdi kiheverni a családja, a munkahelyén pedig most kezdtek felfigyelni rá, miután sikerült interjút kicsikarni egy olyan sportolótól, aki senkinek sem nyilatkozott eddig. Egyszóval kezd helyrerázódni az élete, ráadásul úgy tűnik a szerelem is megtalálta, ám ekkor sajnos beütött a krach: leukémiás. Nagyon gyilkos kór ez a leukémia. Bár nemhiszem, hogy April végül meghalna, hisz ő a főszereplő, ettől függetlenül nagyon örülök neki, hogy a sorozat foglalkozik egy ilyen betegséggel. Kíváncsi vagyok miképp fog megbirkózni a betegséggel.

Italia Ricci nagyon bájos volt April szerepében, ráadásul úgy érzem kihozta a karaktert a maximumból, nagyon együtt éreztem vele, mikor megtudta a betegségét. April-en kívül nem nagyon sikerült más szereplőt megkedvelnem, talán még Dominic-ot. Olyan ismerős volt Richard Brancatisano, csak nem akart beugrani vajon honnan, aztán rákerestem az IMDB-en, és rájöttem, hogy egy 2006-os Power Rangers sorozatban szerepelt, amiben tinit alakított. Repül az idő. Visszakanyarodva a sorozatra, April húga nagyon idegesítő volt, ahogy a kollégája is, aki szintén újonc volt a szerkesztőségben. A legjobb barátnőjét pedig egyelőre nemtudom hova tenni. Pontosan amiatt, hogy April-en kívül nem sok sikerült megkedvelnem, elég felemás érzéseim vannak a pilot miatt. Lehet, hogy ha jobban kifejtik a többi karaktert is, jobban meg fog tetszeni.

Érdekes húzás volt az, hogy April nem mondta el senkinek sem a betegségét, kíváncsi vagyok meddig tudja titokban tartani, az az érzésem, hogy nem sokáig. Az is érdekel, vajon Dominic-el hogyan alakul a kapcsolata, mert nagyon aranyosak voltak együtt. A rész végén pedig felvetettek egy érdekes szálat, miszerint lehetséges, hogy April édesapja lehet nem volt hűséges, és lehet még egy lánya is.

Értékelés: 7/10.
Egy szó mint száz, kíváncsi vagyok a folytatásra, mind a magánéleti mind a munkaügyi szálra is, a lehetőségek tárháza pedig adott, valamint remélem a betegséget élethűen fogják kezelni. Gondolok itt arra, hogy valóban úgy fognak eljárni minden esetben, mint ahogy a való életben is lezajlik ez a betegség. Egyelőre nem lesz időm folytatni a sorozatot, de mindenképpen bepótolom majd valamikor, remélem előbb, mint utóbb.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés