2014. április 27., vasárnap

Glee: Opening Night (5x17)

Végre, ilyen egy jó epizód.

Annyira hiányzott Tina a sorozatba, mint egy napokig sivatagban bolyongó embernek egy pohár víz. Többször is mondtam már mennyire szeretem a karaktert, és nagyon megéreztem a hiányát az elmúlt részekben, akárcsak Santana hiányát is. Most mindketten visszatértek, jobb is lett a rész. Rachel nagyobb teret kapott, Artie nem szerepelt a részben, Sue is hozta a szokásos jó formáját. Egyszóval: élveztem a részt. Akár azt is mondhatnám, hogy ez volt eddig az évad legjobb része.

A Kép mögött Spoileresen folytatom tovább!


A rész tulajdonképpen Rachel és a nagy bemutatója körül forgott, ennek köszönhetően pedig végre ismét előtérbe került a karakter, hisz mióta már csak New Yorkban vagyunk, nagyon elnyomták szegényt, éppen ezért megérdemelt egy részt, ami szinte csak róla szóljon. Nagyon élethűre sikeredett a rész olyan szempontból, ahogy Rachel bepánikolt a sok negatív kritika miatt Lea pedig fürdött a szerepben, imádtam minden egyes jelenetét. Az előadás pedig fantasztikusra sikeredett, elnéztem volna belőle még többet is. Az utolsó dal pedig, amikor bevágták Finn-t is, nagyon meghatóra sikeredett, Rachel elejtett egy-két könnycseppet, miközben Finn-nek énekelte a dalt. Örülök neki, hogy nem felejtették el a karaktert, és azért elég sűrűn megemlítik. Természetesen a megnyitó kitűnőre sikeredett, így a továbbiakban újabb kapuk nyílhatnak meg Rachel-nek.


Tina és Santana is visszatért, ráadásul mindketten ütős jelenetekkel. Imádtam, ahogy Tina még jobban elbizonytalanította szegény Rachelt azzal, hogy elmondta, milyen negatív kritikákat kapott a lány, és ne figyeljen oda ezekre. Egyszerűen Tina-s volt a jelenet. Santana pedig végül összekaparta a lányt, és elérte azt két perc alatt, amit a többiek 20 percig sem.


Visszatért Sue és Will is. Bevallom, amikor Will-t felhívta Emma, hogy beindult a szülés, nagyon jó lett volna látni a szülés perceit, ahogy annó Quinn-él is. Nagyon hiányoltam Emma-t, és persze Jayma-t a részből. Sue pedig ebben az évadban már sokszor idegesített, de most kivételesen nem, sőt. Okozott egy-két vicces jelenetet. amikor pedig Rachel beolvasott neki: ideje volt már!


Értékelés: 10/10.
Végre kaptunk egy nagyon jó részt, amiben egyetlen felesleges jelenet sem volt. Ja és majdnem elfelejtettem: most a dalok is kitűnően passzoltak a részhez, nem éreztem azt, hogy bele akarják erőszakolni, vagy csak annyi szerepe van, hogy kitegyen pár percet. Örültem volna, ha Quinn és Puck is visszatér a részben, mint egy pár, hogy megnézzék Rachel debütálását. Sajnos Tina ha minden igaz ebben az évadban már nem fog feltűnni többször, amit rettenetesen sajnálok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés