2015. szeptember 17., csütörtök

Íme egy szuper összefoglaló videó a Glee hat évéről!

Nagyon hiányzik a sorozat univerzuma...

Pár nap híján bizony már fél év telt el azóta, hogy Március végén a Glee végérvényesen is elbúcsúzott hűséges nézőitől. Őszintén szólva a nyár alatt annyira nem tűnt fel a sorozat hiánya, hiszen a legmelegebb hónapokban sosem volt képernyőn a sorozat, most viszont, hogy beköszöntött az ősz, hiába várom az új dalok megjelenését, sajnos tudjuk, hogy ez nem fog bekövetkezni...

Az elmúlt napokban rendületlenül keresgéltem a Youtube-on, és hallgattam meg már vagy ezredszer a kedvenc dalaimat, eközben pedig találtam egy videót, ami szerintem nagyon jól összefoglalja, hogy pontosan honnan is indultak a sorozat szereplői és hova jutottak el végül. Egyedül a háttérzenében találtam kicsi kivetnivalót, szerintem az eredeti This Time, Lea Michele előadásában sokkal jobban ütött volna.

Ettől függetlenül ha ma csak egy videót is szándékoztok megnézni, és valaha szerettétek vagy még mindig szeretitek a Glee-t, akkor ezt a videót csekkoljátok:


Végezetül ne feledjétek, hogy ha minden jól megy, Októberben debütál a harmadik évad az RTL Klubbon természetesen szinkronosan. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés