2014. október 20., hétfő

Sztárban sztár - A héten véget ér a második évad

Kétségkívül sokat fejlődött a showműsor, pozitív irányba.

Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem a műsort. Már tavaly is rendszeres követője voltam a műsornak, azonban a legtöbb előadást csak az interneten néztem vissza. Idén azonban annyira szórakoztatóbb lett a műsor, hogy ha tehettem, (általában csak az X-Faktor zavart be) minden vasárnap a tévé képernyője elé ültem, és élőben néztem meg a produkciókat, a zsűri értékelésekkel együtt. Nem tudom, hogy tavalyhoz képest miért lett szórakoztatóbb a műsor, talán a versenyzők miatt, pedig tavaly is voltak nagy kedvencek, talán azért, mert mintha kevésbé vennék vérre menőnek a dolgot, és talán a változtatások miatt. Tavalyhoz képest nagy újítás az adások előtti közös éneklések, valamint a végén, a kieső előadja a kedvenc számát, nekem mindkét húzás nagyon tetszik. És természetesen a folyamatosan javuló minőség a zsűrinek is köszönhető, elsősorban Hajós Andrásnak.

Hajós a legszórakoztatóbb :) - Fotó: TV2
Tényleg, le a kalappal Hajós András előtt, már csak miatta megéri nézni a műsort, annyira jó beszólásai vannak. Na jó, egy-kettővel nem értek egyet, gondolok itt például arra, mikor azt mondta, hogy Miley Cyrus-nak egyáltalán nincs hangja és hasonlók, a legtöbbel viszont igen. A többi zsűri is jó, de ő a legjobb. Néha főként az értékelései miatt is nézek vissza egy-egy produkciót. Nem fél kimondani semmi tabu témát sem, akár képes még magát is alázni. Komolyan mondom, neki is kijárna már egy külön műsor, nemcsak Kasza Tibinek. A zsűritársait is rendkívül elszórakoztatja. :)

Imádom Dénes alázatosságát - Fotó: TV2
Dehogy ne térjek el a műsor fő témájától, essen pár szó a versenyzőkről is. Először is, nagyon sajnálom, hogy a lányok ilyen hamar kihullottak, és a végső döntőben már csak Tóth Vera jutott be. Szerintem túlságosan is sztárolják Kökény Attilát, elismerem, hogy jó előadásokat produkált, mégis annyira unszimpatikus nekem már a Megasztár óta, hogy akármit csinálhatna, sosem fogom tudni megkedvelni. És tudom, hogy ez nem az ő hibája, de mi emberek már csak ilyenek vagyunk: vagy szimpatizálunk valakivel, vagy nem. Hasonló helyzetben vagyok Vastag Tomival is, bár őt kezdem már megkedvelni, de természetesen nem neki drukkolok. Én Hevesi Tamásnak, Tóth Verának és Pál Dénesnek drukkolok, közülük kerül ki a győztes, hiszen tényleg minőségi produkciókat láthattunk tőlük hétről-hétre. Jó, nyilván volt egy-két bukkanó, főleg Hevesi Tamásnál, mégis sokszor annyira vérprofik voltak, és szó szerint mindent bevállaltak a hiteles átalakulás kedvéért.

Nagyon megérdemelné Vera a győzelmet - Fotó: TV2
Egy picit jobban drukkolok Verának, de akkor sem lesz semmi probléma, ha Dénes vagy Hevesi Tamás nyeri meg a műsort. Hevesi egyébként nagy meglepetés számomra, ugyanis az én generációm eddig nem nagyon ismerhette, lévén nagyon el volt eddig felejtve, éppen ezért már ezért megérte hétről-hétre Sztárban sztárt nézni, hogy egy ilyen fantasztikus zenészt megismerhettem.

Ne feledjétek tehát, a héten véget ér "Az ország házibulija", rögtön utána pedig elindul Magyarország legújabb tehetségkutató műsora, a Rising Star, Ördög Nóra és Majka műsorvezetésével. Kíváncsi vagyok egyébként, hogy milyen nézettséggel fog zárni a Sztárban sztár, hiszen eddig a csatorna átlagához képest, kimagaslóan nézett volt a legtöbb adás, sőt az első szériához képest sokkal jobban teljesített, így szerintem nem kérdés, hogy jövőre is lesz Sztárban sztár, nagy örömömre. :)

Hevesi miatt már megérte a Sztárban sztár nézése - Fotó: TV2

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés