2014. szeptember 14., vasárnap

Régi szép emlékek: egy időre bejezem a cikksorozatot

Bizonytalan ideig szünetel a cikksorozat.

Nagyon élveztem írni a régi szép emlékeimről, annak pedig külön örülök, hogy az adatok alapján ti is szívesen végigolvastátok őket. Azonban tegnap eljutottam addig a pontig, hogy rá kellett jönnöm, kifogytam az ötletekből, önmagamat pedig nem akarom ismételni, bár az igaz, hogy néztem más animét/filmet/telenovellát is, de szerintem eleget írtam már a műfajokról. Így arra a döntésre jutottam, hogy egyelőre befejezem a Cikksorozatot. Természetesen a későbbiekben érkezhet még új rész, majd meglátjuk mit hoz a jövő. :)

Addig is olvassátok el ezt a 12 részt, melyben szó esik animéről, zenéről/együttesről, sorozatokról, filmekről és telenovellákról is. Az egyszerűség kedvéért belinkelem ide az összes cikket. Végezetül pedig még egyszer köszönöm, hogy ennyire pozitív fogadtatás érte az írásaimat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés