2016. január 18., hétfő

Hallottátok már Gavin Degraw Fire c. slágerét?

Nekem nagyon megtetszett a dal.

Gavin Degraw-t akár csak a legtöbben, úgy én is elsősorban a One Tree Hill miatt ismertem meg annak idején, hiszen a sorozat főcímdala hozzá köthető. Mivel nemrég ért véget a nagy Tuti gimi darám, és az utolsó részben pedig több dalt is előadott az énekes, gondoltam átböngészem a Youtube csatornáját, és milyen jól is tettem. Bátran ajánlom nektek is az oldalt, amelyet itt érhettek el.

Sok olyan dalt találtam, amelyeket még mai napig is elég sűrűn előveszek, a legjobban mégis a Fire c. alkotása fogott meg, amelyhez elég látványos videoklip is készült. Én első hallásra illetve látásra beleszerettem a dalba, már csak a témája miatt is, és akkor még nem is beszéltem az egyszerű de nagyszerű hangszerelésről. Egy szó mint száz, szerintem rendkívül fülbemászó lett, ha nem hiszitek, akkor győződjetek meg ti is a végeredményről. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés