2015. október 19., hétfő

Január ötödikén tér vissza a Teen Wolf ötödik évada az MTV képernyőjére!

Íme az első trailer a folytatással kapcsolatban.

Kicsikét hihetetlen, de valóban már az ötödik évadát tapossa a sorozat, az első szezon idején pedig álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire széles körűen fognak a mitologikus fajokkal foglalkozni, azt hittem, hogy megmaradnak a vérfarkasoknál, és ennyi. Azóta szinte felsorolhatatlan számú (lassan ideje lenne már visszanézni a korábbi részeket, mert sok mindent felejtettem már) fajjal avagy ellenséggel kellett már szembenézniük Scottéknak, ez pedig valószínüleg a továbbiakban sincs másképp.

Az évad első felében bevezetett orvosos szál mindenesetre a továbbiakban is aktívan jelen lesz, és most már azt is tudjuk, hogy ki is tartozik még hozzájuk, ergo remélem, hogy nem lesz már annyi titkolózás, bár az még mindig nem derült ki, hogy miért kerülnek oda főhőseink ahova, amit az évadnyitó részben belengettek a készítők...

Január 5-én tehát visszatér a Teen Wolf, a nemrég megrendezett New York Conon pedig az első előzetest is megkaptuk, amit a továbbiakban meg is nézhettek. Eléggé figyelemfelkeltő lett a trailer, az én kedvemet a folytatáshoz mindenképpen meghozta. És ti várjátok már a visszatérést?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés