2015. augusztus 12., szerda

Austin & Ally: Igencsak fülbemászó a sorozat zenei felhozata!

A Disney Channel kínálata bizony még mindig ott van a szeren.

Pár évvel ezelőtt hatalmas Disney illetve Nickelodeon függő voltam, ám, ahogyan idősödtem, és rátaláltam az amerikai sorozatokra (TVD, Glee és tárasi), úgy egyre kevésbé kötöttek már le az egyébként gyerek illetve kamasz korosztály megcélzó Disney-s sorozatok, ez alól csupán a Good Luck Charlie és az Austin & Ally a kivétel. Vizsgaidőszakban pedig előszeretettel vettem elő e két sorozatot, és sikeresen le is daráltam mindkét szériából elég nagy mennyiséget, hamarosan kritikák is várhatóak, ám most csupán a Ross Lynch és Laura Marano páros sorozatának zenei kínálatára szeretnék kitérni.


A Hannah Montana, a HSM vagy éppen a Camp Rock filmek után egyáltalán nem meglepetés, hogy a Disney bizony tud jó számokat is produkálni, éppen ezért ért annyira váratlanul a Teen Beach Movie első részének felhozatala, mind a zenét, mind a sztorit nézve, a második rész megtekintésén még erőteljesen gondolkodom! Az Austin & Ally szerencsére az előbbi kategóriába tartozik, vagyis személy szerint én nagyon megkedveltem a sorozat eredeti dalait, és mivel minden részben elhangzik legalább egy új nóta, ezért a már megnézett két évad alatt igencsak tetemes mennyiség gyűlt össze, néhanapján pedig szívesen válogatok belőle. :)

A sikerességhez egyértelműen hozzátartozik Ross Lynch érdekes hangszíne, valamint a dallamvezetés által az egész annyira fülbemászóvá válik, hogy bizony nem egyszer fordult velem elő az az eset, hogy egy epizód megnézése után rákerestem arra a dalra, ami az epizódban is elhangzott. Jelen pillanatban az egyik legtöbbet általam hallgatott slágerük egy duett, méghozzá a két főszereplővel, ami egyszerűen a You Can Come To Me címet kapta:


Sajnos a Youtube-on nem találtam olyan csatornát, ahol csupán csak a sorozat dalai lennének feltöltve, de azért pánikra semmi ok, hiszen a kereső használatával seperc alatt meg lehet találni egy-egy szerzeményt. Segítségképpen elárulom, többek között nekem melyek jönnek be a legjobban: Heart Beat, Heard it on the Radio, Not a Love Song, Double Take, Break Down the Walls. 

Bármelyikbe is hallgattok bele, ha tetszett, akkor valószínűleg a többi is tetszeni fog, hiszen stílusilag hasonlóak. Remélem nektek is megjön a kedvetek a zene hallgatáshoz. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés