2015. május 5., kedd

Conqueror: Nektek melyik változat jön be jobban?

Én nem tudok dönteni.

Nem nagyon vagyok otthon a zenék terén, ezért is fordulhatott elő az az eset, hogy a szóban forgó szerzemény énekesét, Estelle-t is csak a Fox újoncának, az Empire-nek köszönhetően ismertem meg. Ahogy azt már megírtam, nemrég jelent meg a sorozat első albuma, melyen véleményem szerint Estelle és Jamal (Jussie Smollett) duettje a legjobb az összes közül.

A napokban volt szerencsém az eredeti változathoz is, ami szintén nagyon bejött nekem, hiszen Estelle-nek csodálatos hangszíne van, a szám pedig egyszerűen fülbemászó. Most pedig bizony az a helyzet áll fent nálam, hogy nemtudok dönteni, hogy mégis a szóló vagy duett változatot szerettem meg igazán, ezért is döntöttem úgy, hogy indítok egy szavazást, dönstetek ti, hogy nektek melyik jön be jobban. :)

Segítségképpen mindkét változatot beillesztem ide. Kíváncsi vagyok, hogy melyik fog nyerni.



És akkor jöjjön a szavazás:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés