2015. február 15., vasárnap

Március 1-jén ér véget a ValóVilág 7

Pontosan két hét múlva lesz a VV7 Fináléja.

Bár én nem vagyok nagy nézője a reality-nek, - utoljára a VV4-et követtem rendszeresen - gondoltam megér egy említést a műsor Fináléjának időpontja, annál is inkább, hiszen jelenleg az RTL II műsorának nagy részét ez teszi ki, nem elég az esti közvetítés, másnap még legalább kétszer megismétlik ugyanazt. A reality végeztével remélhetőleg visszatérnek a sorozatok a csatornára, hiszen lenne mit leadniuk, annyi mindenbe belekezdtek már, (Pretty Little Liars, Anger Management, 2 Broke Girls, White Collar, Glades) hogy lehetne egy igen színes és premierekben gazdag kábelcsatornája az RTL Csoportnak, ahogy volt is az indulásakor, csak azóta átvették a TV2 Csoport szokásait, és az RTL II-ből kvázi ismétlőcsatorna lett. Nyilván közrejátszott a reklámadó körüli mizéria is, de akkor is, jelenleg alig van premierműsora...

Ami a VV7-et illeti, nagyon kevés videóba néztem bele, de nekem annyi is elég volt, hogy azt a következtetést vonjam le, sokkal jobban járok más sorozatok nézegetésével avagy inkább egy könyv olvasásával. A még bennmaradt játékosok közül nincs igazán egy szimpatikus sem, ám ha választanom kellene, hogy ki legyen a végső győztes, akkor az azt hiszem Erdélyből érkezett Edinát választanám, aki nem mellesleg ma fog párbajozni a "szerelme ellen". De ha az eddigi nyerteseket veszem szemügyre, akkor szerintem Dennis fog győzni.

Mindenesetre, ha megjelenik a reality utáni hivatalos műsorrend, alaposan szemügyre veszem majd, és ha lesz valami érdemleges változás, mindenképpen írni fogok róla.

Ti drukkoltok valakinek egyébként? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés