2015. február 14., szombat

A Dal 2015: Az első középdöntőről

Erős előadásokon vagyunk túl.

Ma este lezajlott A Dal 2015 első középdöntője, amelyben olyan előadók is igazán jó előadást nyújtottak, akik véleményem szerint az elődöntőben nem remekeltek túlzottan. A délutáni cikkemben már kifejtettem, kiknek a továbbjutásának örülnék a legjobban, és ez 75 %-ban teljesült is, hiszen megérdemelten továbbjutott Csemer Boglárka (Boggie), Szabó Ádám és Mujahid Zoltán, a közönség pedig a Spoonnak szavazott bizalmat. Tóth Vera viszont sajnos kiesett, akit a zsűri szerintem túlzottan lehúzott, főképp Pierrot, mindenesetre nem féltem a lányt, akinek aranytorka van. Remélem jövőre is indul majd.

Vera kissé lehúzása ellenére a zsűri ma szokatlanul kedves és nagylelkű volt, Pierrot is bőszen osztogatta a maximális tíz pontot, és tulajdonképpen egyet is értettem a kritikáikkal, és pontszámaikkal, már csak azért is, mert főleg azok jutottak tovább így a döntőbe, akiket szerettem volna. :) Külön pozitívum volt, hogy ezúttal egyszerre szavaztak, így nem befolyásolta az egyik a másikat, és ez így volt fair. Ha már a szakmai stábbal kezdtem, itt említeném meg Tatár Csilla teljesítményét is. Tény, hogy hétről-hétre egyre jobban javul, még mindig van hova fejlődnie, hiszen a mai adásban is bakizott nem keveset, mindenesetre én továbbra is bizalmat szavazok Csillának, aki most végre kevesebbszer nézte a kártyáit, aminek külön örülök.

Ami a versenyzőket illeti, voltak számomra nagy meglepetések, gondolok itt elsősorban a Antal Timire, vagy a New Level Empire-re, akik itt-ott változtattak a dalukon, aminek mindenképpen jobb lett a végeredmény. De, hogy negatívat is mondjak, a változtatásnak köszönhetően a Spoon dalából eltűnt a lazaság, és a fütyülgetés, aminek köszönhetően valamilyen szinten odalett a dal egyedisége is. Ettől függetlenül örülök a továbbjutásuknak, ugyanis nagyon megszerettem már a dalt, kíváncsi vagyok mit fognak produkálni a döntőben. A Karmapolis dala ugyanannyira volt unalmas számomra most is, mint az elődöntőn, ellenben a Pankastic! előadását most is nagyon élveztem, bár teljesen jogos volt a zsűri véleménye, miszerint ez nem való Bécsbe.

Jelen pillanatban, ebből a bagázsból Boggie vagy Szabó Ádám győzelmének örülnék a legjobban. Boggie-nál egyértelműen a dal témája fogott meg igazán, ehhez párosul a lány hangja, és a színpadon tanúsított jelenléte is. Ádám esetében el sem tudom mondani mekkorát csalódtam pozitív értelemben, hiszen az X-Faktorban nyújtott teljesítménye után rendkívül sokat fejlődött, többszöri meghallgatás után pedig igazán megszerettem a Give Me Your Love-ot, így ha végső soron ő fog nyerni, nem fogom bánni.

Vera kiesését nagyon sajnálom...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés