2015. február 12., csütörtök

Jelentem, végre vége ennek a fránya vizsgaidőszaknak!

Ez pedig az oldal aktivitásán is meg fog érződni.


Gondolom nem csak én vagyok így ezzel, hogy az egyetemi élet leggyűlöltebb időszaka a vizsgaidőszak. Szerencsére ezt a félévet is túléltem, jövőhéten pedig kezdődik a következő szorgalmi időszak, amivel egy kicsit több szabadidőm lesz, éppen ezért a következő elhatározásra jutottam, amit egyébként megtalálhattok majd a Menetrend menüpontban is:


 A napi egy cikk ezentúl garantált lesz, tehát minden este 20:00-kor jelentkezem majd egy esetleges Hírrel vagy Kritikával, legyen az Sorozat, Film, vagy Könyvkritika. Ezen felül pedig megpróbálok minden nap délben is jönni, ám ezt természetesen egyelőre nem garantálom.

Lényeges változás lesz az is, hogy ezentúl megpróbálok sokkal aktívabb lenni a Facebook-on is, ahol olyan dolgokról is szó lesz majd, amiről itt az oldalon nem. Tehát megéri majd néha csekkolni a Facebook-ot is. :)

És ha ez nem lenne elég, akkor hamarosan egy teljes megújulás várható, hiszen ez a kinézet már több mint kilenc hónapos, így ráfér már egy kis átalakítás sz oldalra. Egyelőre még keresgélő fázisban vagyok, így még nemtudom pontosan mikor fog megtörténni a teljes arculatváltás, de reményeim szerint legkésőbb tavasszal sort keríthetek rá. :)

Ez a gif most rendkívül jól bemutatja jelenlegi lelki állapotomat :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés