2015. január 15., csütörtök

A Midseason-i újoncok kezdési dátumai - Folyamatosan frissítve

Itt van az újabb pilotszezon.

Az őszi-téli újoncok már rég bemutatkoztak, és a napokban végre a midseason-i pilotok kezdési időpontjára is fény derült, így gondoltam elhozom nektek egy posztban, hogy egyben lehessen látni, melyik nap melyik újonc debütál. Eredetileg csak azokat a pilotokat szerettem volna megnézni, amik érdekelnek is, de rájöttem, hogy a felhozatal 90%-ára igenis kíváncsi vagyok valami miatt, így úgy döntöttem, hogy az összes midseason-i újoncnak adok egy esélyt, amelyekről természetesen kritika is lesz majd. Ámbár első a tanulás, így majd csak Február közepén tudok majd nekilátni, szerencsére addig elég kevés fog debütálni. - A lista folyamatosan frissülni fog a pilotkritikák elérhetőségével. :)


ABC



CBS
  • Február 19. The Odd Couple - (Update: 2015.03.01.)
  • Március 1. Battle Creek 
  • Március 4. CSI: Cyber



FOX



NBC
  • Február 5. Allegiance - (Update: 2015.02.20.)
  • Március 17. One Big Happy - (Update: 2015.04.10.)
  • Április 5. A.D. 
  • Április 5. Odyssey 
  • Május 28. Aquarius



THE CW

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés