2014. október 18., szombat

X-Faktor 2014 - Ma este elkezdődnek az elő adások

Idén nem lesz kettébontva az adás.

Mivel tavaly nézettség alapján nem nagyon jött be, hogy külön volt a Döntő és az Eredményhirdetés, így visszatérnek a gyökerekhez, és ezentúl ismét megtudjuk Szombaton, kik kapták a legkevesebb szavazatot, és párbajozniuk kell a továbbjutásért. Apropó szavazatok: ne felejtsük el, a Tiszta laposok még mindig várják a szavazatokat, hiszen majd csak este fog kiderülni, kinek lesz esélye megnyernie az idei X-Faktort. Facebookon már írtam, én Gwendolinnak drukkolok, remélem ő fog bejutni tizenharmadikként.

Estig még van röpke nyolc óra hossza, addig is, hogy ráhangolódjunk egy kicsit a műsorra, elhoztam nektek az idei versenyzőkről és mentorokról készült műtermi képeket. Mivel még nagyon frissek a képek (tegnap óta elérhetőek), és még nem nagyon láttam egy oldalon sem, ezért feliratoztam őket. Azért itt is megemlíteném, hogy a képek az RTL Sajtóklubról származnak, Kovács Tamás készítette őket. Nekem tetszenek, remélem nektek is. :)

Mentorok


Lányok
 
 


Fiúk


25 év felettiek


Csapatok


Tiszta laposok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés