2014. október 17., péntek

Celeb vagyok, ments ki innen! - Valami megváltozott

A 2008-as, első két szériát sokkal jobban szerettem.

Helyesbítek, az első két szériának rendszeres nézője voltam, mert szívesen néztem, most meg... Nagyon örültem, mikor bejelentették, hogy idén újra lesz Celeb vagyok, sőt meg is lepődtem a híren, lévén nem kis költségvetésű a műsor, és most egyébként is gondok vannak a reklámadóval kapcsolatban, de mindegy is, az RTL döntött, én pedig nagyon örültem neki. Rendszeresen követtem a médiát, és amikor kiderült kik fognak idén megküzdeni a Dzsungel királya/királynője címért, gondoltam itt nagy gond nem lesz, mert eléggé szimpatikus karaktereket sikerült összeállítani. Az első adást meg is néztem a tévében, de többet egyszerűen nem vagyok képes. És ez nem celebeknek köszönhető, hanem a rettentően hosszú műsoridőnek, valamint a műsorvezetőknek, Sebestyén Balázsnak és Vadon Jánosnak.


Még 2008-ban nem nagyon érdekelt, milyen személyiség Sebestyén Balázs, sőt még szimpatizáltam is vele, szerettem a beszólásait, Vadon Janival pedig rettentő jól kiegészítették egymást, a Kalandra Fal! műsorukat is nagyon szerettem. Ám az eltelt években egyre többször tett Balázs olyan megnyilatkozásokat, amikkel egyáltalán nem értettem egyet, sőt szerintem túlságosan is nagy hatalma lett úgymond, és ez nagyon nem tetszik. Ma már ott tartok, hogy kezdem megutálni, és ezen a Celeb vagyok idei szériái sem segítenek, ugyanis néhányszor eléggé bunkón kritizálta a versenyzőket, így én köszönöm szépen, erre nem vagyok kíváncsi. Vadon Janival egyébként különösképpen nincs bajom, sőt mikor Balázs már nagyon messzire megy, még rá is szokott szólni.


Ahogy említettem már a celebekkel nincs bajom, így ha csak róluk lenne szó, szívesen nézném a műsort, bár azt hozzátenném, hogy a 2008-as két széria sokkal jobban bejött, és nemcsak azért, mert akkor nem volt bajom Balázsékkal, hanem szerintem az izgalom és a kiborulások is gyakoribbak voltak. Egyébként észrevettétek már, hogy Balázs többet van képernyőn, mint a celebek? Hiszen minden anyagot felkonferál, ami állítom, hogy sok időt elvesz az egyébként is szokatlanul hosszú másfél órás műsoridőben. Természetesen jeleneteket azért megszoktam nézni az interneten, a bátorságpróbákat nagyon szeretem, valamint a parodizáljuk ki egymást rész is nagyon viccesre sikeredett, így mindenképpen fogok még belenézni a műsorba, de a felkonferálásokat át fogom tekerni.


Már elkezdtek hullani a játékosok, elsőként Novák Angéla vett búcsút a dzsungeltől, tegnap pedig Dudás Miklós követte. A kedvencem egyébként egyértelműen Aurelio, ő generálja a legtöbb vicces helyzetet, Gáspár Lacival az oldalán. Szabó Zsófit is új oldaláról ismerhettük meg, hisz eddig csak Betty Tanakisként láthattuk a Jóban Rosszban-ban, amit én nem nézek, bár tudom milyen volt a karaktere. Első benyomásra csalódtam Zsófiban, szerintem egy kicsit negatív szereplő. Szegény Krasznai Tündét megsajnáltam egy picit, ő veszekszik a legtöbbet a többiekkel. A többiekre most nem térnék ki, aki kíváncsi nézzen bele a műsorba.

Végezetül egy kis Menetrend: a harmadik széria jövőhéten Szerdán véget ér, a negyedik pedig majd csak Október 27-én, Hétfőn kezdődik majd, így a hosszú hétvégén nem lesz képernyőn a műsor. Az biztos, hogy a negyedik szériába is bele fogok nézni, de csakis jeleneteket nézek majd vissza az interneten. A műsoridejében pedig maradnak számomra a sorozatok. :)

(Zárójelesen még annyit megjegyeznék, hogy az intro az valami borzalom lett.)

Képek forrása: RTL Sajtóklub

Le a kalappal Zé előtt. Én biztos nem tudtam volna ennyi mindent megenni...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés