2014. szeptember 9., kedd

David Lambert: Outlaws

Teljesen belemászott a fülembe. :)

The Fosters darát tartok a napokban - elöljáróban annyit a sorozatról, hogy nagyon bejön az első évad, kritika hamarosan - és ott található ez a szám, amit Brandon énekel Callie-nek. Annyira egyszerű és fülbemászó, hogy rákerestem a Youtube-on, a hosszabb változatra. Nekem nagyon bejött, gondoltam veletek is megosztom, hátha még nem hallottátok. Egy próbát mindenképpen megér. :) Persze az is lehetséges, hogy azért tetszik nekem annyira, mert ismerem a "történetét" a sorozat révén.

A sorozatot egyébként mindenkinek csak ajánlani tudom, annyira jó az egész, ráadásul nem nem hétköznapi témákat dolgoz fel, amikkel igenis foglalkozni kell. Ahogy írtam, kritika szerintem a hétvégén várható róla, remélem az majd meghozza a kedveteket a darához.

Most pedig hallgassátok meg David Lambert dalát, aki egyébként az Aaron Stone-ban is játszott. Azóta már egy kicsit felnőtt. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés