2013. november 15., péntek

10 Things I Hate About You (Tíz dolog amit utálok benned): Az első évadról

A nagyon szórakoztató sorozat sajnos csak egy évadot élt meg.

Pár hónappal ezelőtt kapcsolgattam a tévét, és az Animax-on kötöttem ki, ahol épp ez a sorozat ment. Nagyon lekötött, így már akkor elterveztem, hogy az elejétől megnézem. Utánanéztem, hogy hány részes, és nagy csalódottságomra csak 20 rész készült el ebből a remek műből. Három nap alatt ki is végeztem.


Egy vicces, szerethető, bájos sorozatról beszélünk. Az egyik főszereplő Meaghan Martin, akire a Camp Rock idején felfigyeltem, öröm volt újra látni! :)


Spoileresen folytatom: A sorozat 2 lánytestvérről szól, akik tűz és víz. Most költöztek egy új városba, és Bianca (Meaghan Martin) legfőbb célja, hogy menő legyen a suliban, ehhez pedig a legjobb megoldás, ha összebarátkozik a a suli legmenőbb csaját, Chastity-vel (Dana Davis), míg testvére Kat (Lindsey Shaw) inkább lázadó típusú, és nem érdekli a menőség, éppen ezért egyenesen utálja Chastity-t. Hiába ég és föld a két testvér, szeretik egymást, és mindent megtudnak egymással beszélni. És megvédik egymást. Az apjukról még nem ejtettem szót, pedig kellene, mert remek karaktert hoztak össze az írók, és emellett jó színészt is választottak Larry Miller személyében. Olyan beszólásai voltak, hogy már csak ezért is megéri megnézni a sorozatot.


A sorozat ötlete egyébként nem egyedi, ugyanis egy film alapján készült. A filmet szerintem még nem láttam, de hamarosan sort kerítek rá!

A film, amiből a sorozat készült.




Értékelés: 10/10

Nem találtam semmilyen kifogásolni valót a sorozatban. Tényleg megéri bedarálni ezt a 20*30 percet. Nagyon sajnálom, hogy csak ennyi készült el belőle. Még méltó lezárást sem kapott.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés