2013. november 9., szombat

First Daughter (Fejjel a bajnak) [2004]

Emlékeimben sokkal jobbnak tűnt a film.

Már évekkel ezelőtt egyszer láttam, de mivel az egyik csatorna nemrég újra műsorára tűzte, gondoltam jó lesz egy picit nosztalgiázni. Sajnos azt kell, hogy mondjam, bár hagytam volna annyiban az egészet, mert szép emlékeim voltak a filmről, újranézve viszont... Az eltelt pár évben idősebb lettem, sok filmet láttam, és az ízlésem is más lett. Ezt értem úgy, hogy egy film, ami pár évvel ezelőtt tetszett, az nem biztos, hogy mai szemmel is tetszene. És erre a tökéletes példa ez a film. Habár elismerem már rég nem én vagyok az a korosztály, akit e film megcéloz.


Az alaptörténet, hogy van egy lány, aki az elnök lánya Samantha (Katie Holmes), és szeretne normális életet élni. De, mint gondolni lehetett ez koránt sem könnyű. Majd az egyetemen beleszeret egy srácba, James-be (Marc Blucas), akiről mint később kiderül Samantha eléggé félreismerte. A történet röviden ennyi. A főszereplőket tekintve, Katie Holmes és Marc Blucas között megvolt a kémia, így ezzel nem volt gond, hitelesen alakították a szerepüket.


SPOILER-esen folytatom: Az alapötlet nem volt rossz, miszerint az elnök lánya szeretne normális életet élni, és ezt úgy gondolom, hogy elég jól bemutatták. Mint az előbb is írtam, tetszett Katie Holmes alakítása, habár szerintem még többet is beleadhatott volna. Tetszett a fordulat, hogy a nagy Ő valójában az egyik alkalmazott, és azok a jelenetek is mókásak voltak, amikor féltékennyé próbálta őt tenni, az elnöki csemete. A vége viszont nem tetszett, eléggé lezáratlan maradt. Lehet, hogy a készítők szerettek volna egy második részt is? Ezt már nem tudjuk meg, de tény, hogy nem készült folytatása a filmnek, amit én nem is bánok. A mellékszereplőkről pedig annyit, hogy Mia karaktere egész jó volt, Ameriie pedig jól hozta a karaktert.


Értékelés: 5.5/10
Összességében nem volt annyira rossz a film, egyszer megnézhető, aki pedig még nem látta, és szereti Katie Holmes-t, annak ajánlom megnézésre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés