2016. szeptember 1., csütörtök

Beköszöntött az ősz, ki milyen sorozatot darált a nyáron?

Idén egyértelműen kevesebb sorozatra tudtam időt szakítani.

Elérkezett a szeptember, a tanulóknak pedig innen is sok erőt és kitartást kívánok ahhoz, hogy ezt a tanévet is sikeresen vigyék véghez. Higgyétek el, valóban át tudom érezni a sorsotokat, mivel még én is tanulok, igaz egy kicsit kiváltságosabb helyzetben vagyok, hiszen  az egyetemista csak másfél hét múlva kezdődik el, éppen ezért a felkészülés mellett maradt még egy kis időm, hogy egy-két sorozatnál behozzam a lemaradásom.


A nyár elején megírt teljes listát itt találhatjátok, és lássuk akkor, hogy pontosan mely szériákat sikerült is ledarálnom. A vizsgaidőszak alatt illetve utána kikapcsolódás gyanánt először leginkább a komikus sorozatoknak szavaztam bizalmat, így történt, hogy a Faking It harmadik évada után az MTV másik szériája, az Awkward ötödik és egyben utolsó etapja következett, ami szerintem korántsem volt olyan tökéletes, mint amilyen lehetett volna. Továbbá a Younger második, és a Modern Family nyolcadik évadára voltam még nagyon kíváncsi, illetve a Melissa & Joey utolsó szezonját is sikerült megnéznem, ami a sorozattól megszokott minőséget produkálta.

Míg a vígjáték sorozatok terén egész jól állok, addig a drámai szériák esetében ezt már nem mondhatom, hiszen az ősi vámpírok, a The Originals után, a The 100 harmadik évadának estem neki, majd pedig miután az RTL Klub végre valahára műsorára tűzte a Grey's Anatomy kilencedik évadát, én is ledaráltam, bár ha a dara előtt tudom meg, hogy a folytatásra akár éveket is várhatok, akkor nem biztos, hogy így döntök...


Jelen pillanatban az Empire második évada van terítéken, azt követően pedig a The CW szuperhősös sorozatait szeretném megnézni még az októberi kezdésük előtt, de majd meglátjuk, hogy milyen ütemben tudok haladni velük, hiszen a sorozatnézés mellett bizony könyvet is szeretnék ám olvasni. Idén nyáron egyébként rekordot is döntöttem, hiszen összesen hét könyvet olvastam ki, amelyek többségéről már kritikát is írtam, a teljes listát a moly.hu-n nézhetitek meg.

2016 nyárán tehát ezeket a sorozatokat daráltam le, amelyekről természetesen kritika is várható a közeljövőben, a terveim szerint minden héten egy vagy két értékeléssel mindenképpen jönni fogok. Hozzászólás formájában pedig szívesen elolvasom, hogy nektek mely sorozatokat sikerült megnéznetek a forró napok alatt. :)
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés