2016. április 17., vasárnap

Debreczeni Zita és Heinz Gábor Biga búcsúzott A Nagy Duett második adásából

Sajnálom a páros kiesését.

Ma este lezajlott A Nagy Duett második adása is, melyben többek között a Grease és a Dirty Dancing egy-egy ikonikus dala is felcsendült a párosok tolmácsolásában. Nekem mégsem ez a két produkció tetszett a legjobban, hanem Növényi Norbert és Veress Mónika Nika előadását élveztem a legjobban. Azt eddig is tudtam, hogy Nika elképesztően tehetséges énekesnő és régóta a rajongója vagyok már, de a Queen slágerével mégis sikerült felülmúlnia magát. Azt hiszem, hogy még sokszor vissza fogom nézni és hallgatni a produkciót.

Természetesen ezúttal is kénytelenek voltunk elbúcsúzni a duótól, Debreczeni Zita és Heinz Gábor Biga kapta a legkevesebb szavazatot a nézőktől és a zsűritől összesítve, így számukra ért véget a verseny. Sajnálom a kiesésüket, mert hiába nem teljesítettek a legjobban sem ma sem pedig a múlthéten, úgy érzem, hogy lett volna bennük potenciál, na meg Biga hangszínét továbbra is nagyon szeretem.

Akárhogy is legyen, a show jövőhéten folytatódik tovább, én pedig továbbra is nézni fogom, remélem, hogy ti is. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés