2015. június 23., kedd

Összeállt a Hungary's Got Talent csapata!

Már ami a műsorvezetőket és zsűrit illeti.

A múlthéten a Fókusz felfedte a négy zsűritagot, így most már mindenki számára publikus, hogy Horgas Eszter fuvolaművész, Csuja Imre Jászai Mari díjas színész mellett a Kolin zenekar frontembere, Linczényi Márkó, valamint a szintén színész Kovács Patrícia dönt majd arról, mely tehetségek juthatnak el az élő adásokig, ma pedig az is kiderült, hogy ki lesz a műsor két műsorvezetője. Akárcsak a többi országban, úgy nálunk is két férfi fogja vezetni a tehetségkutatót, amire még itthon nem volt példa, csupán az ellentéte (Ördög Nóra és Lilu vezette a 2012-es Csillag születiket), már most kíváncsi vagyok, hogy milyen is lesz az egész, pláne, hogy elég szokatlan párost választott a vezetőség. A Hungary's Got Talent két műsorvezetője Sebestyén Balázs és Dombóvári István lesz.


Szerintem Balázst senkinek sem kell bemutatni, a műsorvezetőtársát azonban nem árt, akit inkább a stand-up comedy kedvelői ismerhetik leginkább, hiszen évek óta a Showder klub egyik oszlopos tagja. Sok találgatás volt az utóbbi hónapokban, és bizony felvetült az a variáció is, hogy esetleg Stohl András és Istenes Bence párosát láthatjuk majd ősszel az RTL képernyőjén, és megmondom őszintén, én ennek az opciónak sokkal jobban örültem volna, ugyanis Balázs már a 2010-es X-Faktor esetében is elhanyagolható személy volt, legalábbis szerintem...

A zsűri összetételében is látok némi kivetnivalót, egyedül Kovács Patríciának tudok elsőre bizalmat szavazni, azonban az igencsak különc figura Linczényi Márkó sem fog szerintem csalódást okozni. Csuja Imre és Horgas Eszter debütálására pedig jelen pillanatban eléggé közömbösek számomra, majd élesben kiderül, sikerül-e megszerezniük a szimpátiámat. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés