2014. július 16., szerda

Kaszát kapott a Sam & Cat

Ahogy az várható volt, nem folytatják a sorozatot.

Nézettség szempontjából akár évekig képernyőn lehetett volna, hisz egyes részei rekordokat döntöttek, ám a Jenette és Ariana közötti nézeteltérés odáig fajult, hogy leállították a forgatást, és bizonytalan időre szüneteltették, ahogy itt is írtam. Az eltelt idő óta lehetett látni, hogy Ariana és Jenette is továbblépett már, emiatt egyáltalán nem lepett meg a döntés, amit a Nickelodeon a napokban bejelentett: hivatalosan is kaszálták a sorozatot, nem lesz második évad.


Mióta itthon is elkezdték vetíteni, megnéztem belőle pár részt, a pilotról írtam is egy kritikát, amit itt olvashattok. Elismerem, tényleg egész jó volt, bár ahogy már korábban is mondtam, ezek a sorozatok már nem nekem valók, így néhány jelenetet nagyon gyengének éreztem. De egy szombat délutáni kikapcsolódásnak tökéletes volt. Egyelőre nem tudni, hogy a tevezett 40 részes első évadból minden részt elkészítettek-e, mert a 35. és 36. rész nemrég debütált a Nick-en.

Jelenleg elég kevés élőszereplős műsora van a csatornának, ám Dan Schneider - a Drake & Josh, iCarly, Victorious és Sam & Cat alkotója - új sorozata nemsokára debütál a csatornán, ami a Henry Danger címet kapta.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés