2014. május 17., szombat

2013/14 Upfronts - ABC

Az utóbbi időben egyre több olyan sorozatot kezdtem el nézni, ami ezen a csatornán fut.

Éppen ezért nagyon kíváncsi voltam mely sorozatok kapnak újabb évadot, és melyeket kaszálnak el. Szerencsére nem nagyon ért meglepetés, habár azt egy picit sajnálom, hogy kaszát kapott a Trophy Wife valamint a a Super Fun Night is. Eddig csak mindkét sorozatból a pilotot láttam, ami nem volt rossz, éppen ezért valamikor biztos megnézem őket.


Újabb évadot kapott:
DRÁMA:
Grey’s Anatomy S11, Castle S07, Revenge S04, Scandal S04, Once Upon A Time S04, Nashville S03, Resurrection S02

KOMÉDIA:
Modern Family S06, The Middle S06, Last Man Standing S03, Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D S02, The Goldbergs S02

Kaszát kapott:
DRÁMA:
Killer Women, Once Upon A Time in Wonderland, Betrayal, Lucky 7, Mind Games, The Asset

KOMÉDIA:
Mixology, Trophy Wife, Back in The Game, Super Fun Night, The Neighbors, Suburgatory,

Berendelt újoncok:


DRÁMA:

Forever: egy kicsit nekem a Mentalist és a Listener keveréke. Halhatatlan halottkém, aki azután nyomoz, miért van neki ilyen képessége. Tapasztalata miatt nagyon jó megfigyelőképességgel rendelkezik, amire lecsap egy nyomozónő. A bemutató alapján rájöttem, hogy ez nem az én sorozatom lesz, függetlenül attól, hogy a Listener-t imádom. Ha lesz időm, talán belenézek a Pilotba. Várási fok: 30 %

How To Get Away With Murder: bevallom őszintén, az alapsztori nem fogott meg, viszont az előzetes alapján nem volt rossz. Tanár és jogászhallgatói, akik egy gyilkosságot próbálnak eltussolni. Azt hiszem, megadom neki az esélyt. Várási fok: 40 %

Secrets And Lies: újabb krimi, ami egy kisvárosi gyilkosságból indul ki. Engem ez nem érdekel, így még a Pilotba sem fogok belenézni. Várási fok: 0 %

Agent Carter: 1940-es évek ide vagy oda, megint egy értelmetlen sorozat. Hivatalosan adminisztratív munkát végez, titokban pedig titkos küldetéseken vesz részt. Közben pedig próbál boldogulni egyedülálló nőként, hiszen elveszítette élete szerelmét, Steve Rogers-t. Várási fok: 0 %

American Crime: egy kicsit kiemelkedik az eddigiek közül, így a Pilotot szerintem mindenképp megnézem. Egy fiatal párt megtámadnak otthonukban Kaliforniában – a háborús veterán férfi meghal, a felesége élete egy hajszálon függ. Az ügy pedig bonyolódik. Felicity Huffman (Desperate Housewives) miatt mindenféleképpen megérdemli az esélyt, aztán meglátjuk, tud-e élni vele. Várási fok: 50 %


The Whispers: Földönkívüliek szállják meg a Földet – a gyerekek segítségével érik el a világuralmat. Miközben a gyerekek öntudatlanul segítik az idegeneket, megindul a versenyfutás az emberiség megmentéséért. Az alapsztori nagyon megfogott, ám amikor megnéztem az előzetest, nagyot csalódtam. Ez sem az én sorozatom lesz. Várási fok: 0 %







KOMÉDIA:

Black-ish: sztori nélküli komédia. Egy fekete család, akik nem elvesztették "feketeségüket", az apa pedig vissza szeretné hozni. Az esélyt megkapja tőlem. Várási fok: 20 %

Selfie: Már a sztori is érdekes. A fpszereplő Instafamous, rengeteg Selfie-t készít, több százezren olvassák tweetjeit, nézik képeit, de ráébred, hogy a bejelölés az nem igazi barátság. Ezért felfogad egy marketing gurut, hogy megtanítsa, hogy teremtsen valódi emberi kapcsolatokat. Offline. Az előzetes nagyon meghozta a kedvemet hozzá. Várási fok: 90 %.

Manhattan Love Story: Egy férfi és egy nő megismerkedését mutatja be. Ám annyi plusz van benne, hogy folyamatosan halljuk a gondolataikat mit gondolnak adott szituációról. Az alapsztori nem hozta meg a kedvemet, az előzetes viszont igen, habár filmben szerintem jobban hatna. Mindenképpen megnézem a Pilotot. Várási fok: 50 %.

Fresh off the Boat: Egy keleti család Orlandóba költözik, mindez pedig a 90-es években. A 90-es évek miatt mindenképp megkapja az esélyt, ráadásul az előzetes sem volt rossz. Várási fok: 50 %.

Cristela: egy újabb családi sitcom. Az előzetes nagyon felkeltette az érdeklődésem, ráadásul az egyik főszereplő Maria Canals-Barrera (Wizards of Waverly Place). A főhősnő a jogi egyetem jár, megkapja első gyakornoki állását. A családja egy kicsit konzervatív, ami remélhetőleg sok poént fog okozni. Várási fok: 80 %.

Galavant: Egy mese musical komédia, ami ráadásul a középkorban játszódik? Elsőre nekem elég bizarr, még az előzetes sem változatta meg a véleményem. Ettől függetlenül lehet egész jó lesz. Már csak a nem hétköznapi sztori-műfaj miatt is megérdemli az esélyt. Várási fok: 40 %.

Az újoncok alapsztorija a Sorozatjunkie-ről származik. Még több információ: sorozatjunkie.hu


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés