2016. szeptember 16., péntek

Közel két évvet kellett várni James Arthur legújabb szerzeményére

Már napok óta hallgatom a dalt, és még mindig nem untam meg.

A 2012-es brit X-Factor győztese közel két év után végre Say You Won't Let Go címmel egy új dallal örvendeztette meg rajongóit, köztük pedig engem is, hiszen az Impossible óta nyomon követem a James karrierjét.

Mi tagadás, anno a szerénysége mellett leginkább a különlegesen kissé karcos hangszíne miatt figyeltem fel rá, az adottságának köszönhetően pedig szerintem minden típusú dal jól áll neki, és ez alól a vadonatúj szerzeménye sem kivétel. A dalszöveg igen egyszerű ám nagyszerű, emellett a hangszerelést is sikerült tökéletesen eltalálni. Mindent összevetve egy igenis slágergyanús alkotás lett a Say You Won't Let Go, éppen ezért remélem, hogy a rádiók is rongyosra fogják játszani. Én már megtettem, és továbbra sem unom. :)

De nem csak hallgatni, hanem nézni is érdemes, hiszen a hozzá készült videoklip is figyelemreméltó, de a végeredményről győződjetek meg ti is:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés