2016. április 15., péntek

A Nagy Duett 2016: Az első adásról

Kezdésnek nem volt rossz.

Habár a TV2 nézettsége már évek óta a béka feneke alatt van - és akkor a tulajdonosváltással járó káoszt még nem is említettem - azt azért el kell ismerni, hogy a nagyobb showműsorok esetén még mindig visszatérnek a nézők a csatornára, hiszen míg a szombat este elrajtoló Kismenők a második, addig a vasárnap este debütáló A Nagy Duett negyedik évada a legnézettebb műsor lett a múlthéten. És akkor ennyit a nézettségről, konkrét számokat egyébként itt találhattok.

Mint azt már említettem, idén rekordszámú sztárpárossal indult el a show, hiszen ezúttal tizenkét páros bizonyíthatja tehetségét/rátermettségét a színpadon az eddig megszokott tíz helyett, vagyis a műsorfolyam is hosszabb lesz, összesen kilenc hétig lesz adásban a műsor.


Nos, az első adásban tulajdonképpen minden páros hozta azt a formáját, amit előzetesen vártam volna. Egyedül a Kulcsár Edina-Hevesi Tamás duón lepődtem meg a leginkább, ugyanis Edinának meglepően egész jó hangja van, amiből igencsak lehetne építkezni a továbbiakban, éppen ezért remélem, hogy még sokáig versenyben marad a páros. Bár a többségnek valószínűleg a Rubint Rékáék és Schobert Norbiék produkciói tetszettek a legjobban, nekem nem jöttek be annyira, pont amiatt mert annyira közönség kedvenc dalokat választottak, ami miatt végig az volt az érzésem, hogy elsősorban a biztosra mentek, ami persze nem feltétlenül baj, mégsem élveztem felhőtlenül az előadásukat és kész. Figyelembe véve a teljes mezőnyt, véleményem szerint a Demcsák Zsuzsa-Pál Dénes páros teljesített a legjobban, hiszen Zsuzsa kellő zenei részt kapott, ráadásul még érzékien táncoltak is az előadás alatt, ezáltal pedig a kémiát is éreztem a páros között, nem úgy mint például Varga Viktorék esetében.


Egyáltalán nem sajnáltam a Cinthya Dictator-Varga Viktor duó kiesését, Cinthya szerintem igencsak túlzásba esett, annyira fülbántó volt már helyenként, hogy én egyáltalán nem tudtam élvezni a dalukat, ráadásul Viktor nem is nagyon énekelt, ami mondjuk elsősorban a választott számnak köszönhető, mégis ez a fajta negatívum is odáig vezetett, hogy nem fognak hiányozni most vasárnap, ennyi épp elég volt belőlük. A többi párosról most nem terveztem különösképpen írni, tulajdonképpen mindenki bejött a maga szintjén, éppen ezért szeretnék még megvárni pár adást, és csak azután értékelni őket. Annyit azonban még elárulnék, hogy Növényi Norbi és Nika valamint a Pachmann Péter és Péter Szabó Szilvia okozhatnak még majd meglepetéseket a későbbiekben.


Idén sajnos változtattak a zsűri összetételén, amit rettentően sajnálok, hiszen legalább olyan jól működött a Dobrády Ákos-Balázs Klári-Kasza Tibi triumvirátus, mint a Sztárban sztár esetében Bereczki Zoltán, Liptai Claudia és Majka. Balázs Klári helyét Szulák Andrea vette át, akit Az ének iskolája három szériája alatt rettentően megkedveltem, át itt egyértelműen más szerepkört kellett ellátni, ami véleményem szerint első benyomásra sikerült is Andinak. Ezzel ellentétben Cooky debütálása már nem sikerült ennyire jól. Az előző szériában nagyon jól működött versenyzőként Hien oldalán, ettől függetlenül szerintem mégiscsak luxus volt őt felkérni zsűritagként, már csak a "beszédhibája" miatt is. A készítők valószínűleg pont emiatt gondolták úgy, hogy jó lesz ő Dobrády Ákos helyére, hiszen a franciás akcentus jó kis poénforrás lehet, amivel még egyetértenék is, ám annyira keveset értettem az értékeléseiből, hogy emiatt inkább azt mondom, hogy jobb lett volna, ha Ákos marad a helyén...


Összességében tehát a versenyzők igen jól teljesítettek, a legtöbb produkció alatt jól szórakoztam, ahogy a zsűri értékelései is helyénvalóak voltak, legalábbis Andi és Kasza részéről mindenképpen, Cooky-t pedig még szokni kell. Az első adás alapján szerintem ezúttal is olyan jó előadásokra számíthatunk majd, mint a legutóbbi szériában, ha pedig ez tényleg megvalósul, akkor nem lesz okom a panaszra. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés