2016. január 15., péntek

Jövőhéten veszi kezdetét a Vámpírnaplók ötödik évada a Cool-on!

Január 19-én, Kedd este lesz a premier.

Amíg a tengerentúlon egyre csak csökken a The Vampire Diaries nézettsége, addig itthon igazából sosem volt túlságosan nézett a sorozat. Anno még az RTL Klubbon debütált a széria az első első évadával, ami nem hozott kiemelkedő nézettséget, a második szezon pedig egyenesen csatorna átlag alatt teljesített (mondjuk ennek a ValóVilághoz is köze volt, hiszen sokszor változott a kezdési időpont a realitynek köszönhetően). Ezt követően, egy hosszabb szünet következett, ám 2014.áprilisában végre képernyőre került előbb a harmadik, majd megszakítás nélkül a negyedik etap is, ám ezúttal már az RTL+-on futottak a premier epizódok, amit a Cool rögtön egy órával később meg is ismételt.

Jövőhéten pedig végre hazánkba is megérkezik az ötödik évad, amit ezentúl már csakis a Cool fog adni, a premier részek Kedd esténként 23:00 óra körül kerülnek majd adásba. Bármennyire is szeretnék, ezúttal nem tudok érdemben nyilatkozni az ötödik szezonnal kapcsolatban, hiszen körülbelül az egyre csak csökkenő minőségnek köszönhetően, na meg egy számomra kulcsfontosságú karakter halála után felhagytam a sorozat nézésével, és őszintén szólva azóta sem tudtam rávenni magam arra, hogy folytassam...

Még mielőtt kaszáltam volna a sorozatot, három kritikát is írtam, először is az évad első felét értékeltem, ezt követően a bűvös századik részről mondtam el a véleményemet, végezetül pedig akkor is született egy nem túlságosan pozitív hangvételű kritika, amikor a szeretett karakteremet kinyírták az írók. Azért figyelmeztetnék mindenkit, hogy ezen írások még az oldal nyitása után születtek nem sokkal, így mai visszaolvasással csak fogom a fejem, hogy hogyan is értékeltem a látottakat akkoriban. Azóta már szerintem egy kicsit fejlődött az íráskészségem, de ha nem értetek egyet, akkor nyugodtan szóljatok. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés