2016. január 10., vasárnap

Évértékelés 2015: Az öt kedvenc dalom

Nehéz volt csak öt dalt kiválasztani.

A 2015-ös Évértékelés keretein belül múlthéten már kitárgyaltam a filmeket, ezúttal a zenén a sor. Tavaly nemcsak a könyvek felé nyitottam egyre inkább, hanem a zene terén is sokat "kalandoztam", hiszen a már jól bejáratott előadók mellett sok-sok új előadót/együttest is felfedeztem, elég csak a Youtube sztárokra gondolni, mint például Shawn Mendes, Tanner Patrick vagy akár Tiffany Alvold, de a The Script vagy a Vitamin String Quartet slágereire illetve feldolgozásaira is tavaly találtam rá.
Ennek ellenére a most következő listán inkább a veteránok kaptak helyet, nézzétek csak.

Adele - Hello
Mindig is nagyon odavoltam az énekesnő slágereiért, éppen ezért örültem nagyon, amikor tavaly egy hosszabb szünet után ismét egy új dallal örvendeztette meg rajongóit, ráadásul nem is akármilyennel. A Hello egészen egyszerűen egy tökéletes alkotást, amit sokadik újrahallgatás során sem untam még meg. Okkal ért el rekordokat a Youtube-on, arról már nem is beszélve, hogy mennyire dolgozták már fel a dalt a viszonylag rövid idő ellenére is. Itt már bemutattam nektek az én öt kedvenc cover változatomat, de természetesen még mindig az eredeti az abszolút favorit.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrf3Oyda-J4SEQ4jGNSZZYh68pdG-om7PgDBTgmrc9Dp_X5WKQjbo91Wb-dmfWhqqmiWKo7yOAYc47afziOa5s1W-28S0t_cu-sOPMFCfUliu3PHo5Qyr_Xjt95fTH6T0ss5q8j7zvvaI1/s1600/bg07.png

Demi Lovato - Stone Cold
Eddig talán nem hangoztattam túlságosan sokszor, de Demi Lovato hatalmas nagy kedvencem, és nem csak énekesként, hanem színésznőként is. Sajnos az utóbbi szakmája kicsit a háttérbe szorult,  - utoljára a Glee-ben láttam, ahol egy igazán emlékezetes karaktert hozott sajnos csak rövid ideig - addig zenei terén csak úgy ontja magából az új dalokat, amik közül a legtöbb még mai napig is szívesen újrahallgatom. A tavalyi évből a Stone Cold varázsolt el leginkább, talán azért mert tulajdonképpen egyszerű felépítése van a dalnak, mégis nagyszerű. És persze az sem utolsó szempont, hogy mennyire jól megtudja mutatni itt terjedelmes hangszínét. :)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrf3Oyda-J4SEQ4jGNSZZYh68pdG-om7PgDBTgmrc9Dp_X5WKQjbo91Wb-dmfWhqqmiWKo7yOAYc47afziOa5s1W-28S0t_cu-sOPMFCfUliu3PHo5Qyr_Xjt95fTH6T0ss5q8j7zvvaI1/s1600/bg07.png

Polyák Rita - A gyűrű súlya
Talán többen ismerik ma már ÉNB Reginaként Polyák Ritát, nem véletlenül, hiszen három évet húzott le az RTL Klub sorozatában, az Éjjel-Nappal Budapestben, ahol egyébként még mindig dolgozik, csak már a kamera másik oldalán. Nemrég jelent meg első slágere A gyűrű súlya címmel, amiről itt szerintem már eleget beszéltem, így most csak annyit mondanék, hogy még mindig nagy kedvenc, és kíváncsian várom Rita második dalát.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrf3Oyda-J4SEQ4jGNSZZYh68pdG-om7PgDBTgmrc9Dp_X5WKQjbo91Wb-dmfWhqqmiWKo7yOAYc47afziOa5s1W-28S0t_cu-sOPMFCfUliu3PHo5Qyr_Xjt95fTH6T0ss5q8j7zvvaI1/s1600/bg07.png

Shawn Mendes & Camila Cabello - I Know What You Did Last Summer
Elképesztően beleszerettem magába a dalba, a hozzá készült videoklipbe sajnos már kevésbe. Erről is írtam már egy külön posztban, a véleményem azóta sem változott. Imádom Shawn Mendes hangszínét, ahogyan Camila Cabello sem énekel rosszul, ketten együtt pedig nagyon cuki párost alkotnának, de tudom, elvileg nincsenek együtt. Ez utóbbi szerintem nem is számít, inkább hallgassátok meg ti is a dalt.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrf3Oyda-J4SEQ4jGNSZZYh68pdG-om7PgDBTgmrc9Dp_X5WKQjbo91Wb-dmfWhqqmiWKo7yOAYc47afziOa5s1W-28S0t_cu-sOPMFCfUliu3PHo5Qyr_Xjt95fTH6T0ss5q8j7zvvaI1/s1600/bg07.png

Várhegyi Lucas Palmira - Még várj
A TOP5-be még egy magyar dal belefért, méghozzá a Rising Star győztes, Palmira debütáló dala, ami sajnos nem lett akkora sláger, mint amennyire én megszerettem. Véleményem szerint a Még várj nagyon fülbemászó, és bár ebben nem tudott teljesen kibontakozni Palmira hangszíne és terjedelme, első dalként azonban szerintem igenis jól sikerült. A videoklip felépítése is bejött nekem, így tehát igenis helye van itt. :) Sajnos az utóbbi időben elég keveset lehetett hallani a tehetségkutató műsor nyerteséről, őszintén remélem, hogy idén jobban reflektorfénybe kerül majd a dalai kapcsán.


 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés