2015. december 2., szerda

Remekül szórakoztam a Sztárban sztár idei évadán!

Parádés minőség jellemezte az összes adást.

A múlthét Vasárnap véget ért a Sztárban sztár idei etapja, amit ezúttal Gáspár Laci nyert meg. A minőség és szórakoztatás szempontjából is rendkívül gyönyörű ívet írt le a show műsor, hiszen már az első évadát is nagyon kedveltem, ám igazán tavaly szerettem bele a formátumba, köszönhetően Tóth Vera, Hevesi Tamás na és persze Pál Dénes frenetikus átalakulásainak. Idén szeptemberben kicsikét pesszimistán álltam a műsorhoz, amikor kiderült, hogy mennyi egykori RTL-hez köthető arc fog versenyezni Az év legsokoldalúbb előadója címért, ám már az első adásban levettek a lábamról, annyira jó átváltozásokat láthattunk. Ahogy a legtöbb helyzetben, úgy most is volt természetesen olyan versenyző, akikben az általam elvárt szinthez képest alacsonyabban teljesített, ám akadt nem is egy olyan delikvens, akikben viszont pozitívan csalódtam. Mindent összevetve, a három évad alatt bizony az idei tetszett a legjobban. Mindjárt ki is fejtem pontosan az okokat.


Ha már elkezdtem a versenyzőket boncolgatni, akkor szerintem maradjunk is ennél a témánál. Mivel szó szerint hosszú litániát tudnék írni a 13 énekes teljesítményével kapcsolatban, ezért úgy döntöttem inkább, hogy négy pontba szedve kiemelek négy olyan személyt, akikről feltétlenül szeretnék írni.



A legnagyobb csalódás, pozitív értelemben: Csobot Adél
A 2012-es X-Faktor óta rendkívül sokat fejlődött a lány, teljes mértékben megértem, amiért a nézők végül a döntőig juttatták a lányt. Az átváltozásainak jelentős része nagyon bejött nekem, leginkább Mary Zsuzsi, illetve Oszvald Marika bőrébe bújása maradt meg bennem, de a döntőben Auth Csillaként sem vallott szégyent. Ezek után pedig kíváncsi leszek a karrierjének alakulására is, ami valószínűleg nem mostanában fog nagyon beindulni, lévén, hogy állapotos, és a legtöbb ideje gondolom a születendő csöppsége körül forog majd.



- A legnagyobb csalódás, negatív értelemben: Bebe
Nehezen tettem le a voksom Bebe mellett, ugyanis sajnos Rácz Gergőben is csalódnom kellett az elején, a vége felé viszont egész jól belerázódott a szerepeibe, ezért is lett végül e kategória "győztese" a Back II Black frontembere. Nem éreztem úgy, hogy a produkcióiba 110 %-osan beletette, beleélte volna magát, amit sajnálok, mert alapvetően nagyon kedvelem Bebét, de az átalakulásai egészen egyszerűen közepesek voltak, éppen nem hatott meg különösebben az egész korai kiesése.



- A legnagyobb felfedezett: Baby Gabi
Míg tavaly Hevesi Tamás, addig idén Tóth Gaby volt az a versenyző, aki anno nagy sikert futott be, ám valamiért a süllyesztőbe került. Őszintén remélem, hogy ezentúl egyre többet fogunk majd Baby Gabiról hallani, ugyanis egyértelműen nagyon megszerettem az alakításai révén. Bár sokszor és sokat hallgattam már az egykori slágereit (főleg a Baby Sisters szétválása után készülteket), nem gondoltam volna, hogy ennyire jó hangja van, és ami a legfontosabb, hogy ennyire terjedelmes a hangszíne. Zalatnay Ciniként például egyenesen imádtam, de Adele ikonikus dalát is tisztességesen adta elő, amibe véleményem szerint egyes magyar előadóknak könnyen beletörne a bicskája... Gabin keresztül lehet nagyon jól bemutatni, mennyire számít a dalválasztás, hiszen ha nem a Kozmix frontemberét, Lányi Lalát és egyben egy rémunalmas dalt kapta volna, akkor szerintem tovább is menetelt volna a show-műsorban.



- Az én személyes kedvencem: Tóth Gabi
Bár nagyon imádtam Baby Gabi átváltozásait, mégsem ő volt az abszolút favoritom. A 13 versenyző közül szerintem Tóth Gabi tette oda magát a leginkább, minden produkciójában tökéletes volt, a legtöbbet pedig fülig érő mosollyal többször is visszanéztem már. Azzal azonban tisztában voltam, hogy a rendkívül megosztó személyisége miatt nem ő lesz majd végül a győztes, na meg azt sem szabad elfelejteni, hogy a nézők és a zsűri is mennyire favorizált már szinte a kezdetek óta Gáspár Lacival, aki valóban szórakoztató átváltozásokat hozott, mégsem ő volt a legjobb.

Akkor elég is legyen ennyi a versenyzőkről, és térjünk át a zsűrire, hiszen ők is hozzájárultak ahhoz, hogy ennyire élveztem minden egyes adást. A Liptai-Bereczki-Majoros trió hozták az eddig megszokott formájukat, ám azt vettem észre, hogy Hajós András kiesésével több idő jutott rájuk, ezt pedig Bereczki Zoli és Majka jól ki is használta egymás ugratásával. Való igaz, Hajós hiánya mindvégig érezhető volt, mégis szerettem a zsűri értékelését az előbb említett trió miatt. Havas Henrik pedig, nos magam sem tudom mennyire volt jó választás egy ilyen fajta műsorba betenni, ugyanis néha azt éreztem, hogy nem a valós véleményét mondta el egy-egy értékeléskor, emiatt pedig a hitelessége is csorbult a szemembe. Azért akadtak jó pillanatai is, a Majkával való nagy összhangját például nagyon érdekes volt, amikor pedig már vagy századjára éltette a műsoron dolgozó háttéremberek munkásságát és a csatornát, na akkor már én is néha szakadtam a röhögéstől a több zsűritaggal együtt.


A Sztárban sztár tehát most zárta az eddigi legjobb etapját, én pedig nagyon remélem, hogy jövő ősszel visszatér a műsor, újabb 12 (vagy akár 13) versenyzővel, és a szokásos zsűrivel illetve műsorvezetővel. Úgy vettem észre, hogy itt a műsorvezető feladatköre is sokkal kötetlenebb, hiszen Tilla nem egyszer szólt be egy-egy zsűritagnak, ami szintén nagy poénforrás volt olykor-olykor. Nézettség szempontjából egyébként egyértelműen sikeres a műsor, valóban az ország legnagyobb házibuliját láthattuk Vasárnap esténként, hiányozni is fog nagyon.

Képek forrása: TV2 Sajtószoba

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés