2015. március 31., kedd

Empire: A zenei album

Zseniálisak a számok.

Szerintem még a készítők sem gondolták volna, hogy ekkora sikere lesz a sorozatnak, melynek nézettsége részről-részre nőtt! Ilyen adatok mellett nem is kérdés a második évad, ám szerencsére nem akarnak minden lehetőséget kipasszírozni a sorozatból, hiszen az előzetes hírek szerint a második évad is körülbelül 13 epizódos lesz. Ami engem illet, én még az ötödik résznél tartok csupán, de nagyon élvezem az epizódokat.


Március elején megjelent a sorozat első albuma, melyen az első évadban elhangzott szerzeményekből szemezgettek a készítők. Én már minden dalt legalább kétszer meghallgattam már, a kedvenceimet, mert több is van pedig, hohó :) - pedig már kismilliószor. Sosem állt közel hozzám zeneileg az a fajta műfaj, amit a sorozat képvisel, mégis megszerettem az összes számot egytől-egyig. :)

Itt megtudjátok ti is hallgatni a teljes albumot, ha még nem tettétek meg. Jó szórakozást. :)


A sorozatról pedig az évadzáró epizód után várható egy kritika.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés