2015. február 1., vasárnap

Februári Háttérképnaptár - Jane the Virgin

Azt hittem már, hogy sohasem jön el a Február.

Míg eddig folyamatosan azt írtam, hogy nagyon hamar elrepült egy hónap, addig most először fordult velem elő sok ideje, mikor úgy éreztem, hogy nagyon lassan telnek a napok, és ez természetesen a Vizsgaidőszaknak is köszönhető... De fel a fejjel, a vizsgák hamarosan véget érnek, és utána ismét több időm lesz mindenre. Addig is elkészítettem a Februári Háttérképnaptárt, ami a kevés idő miatt eléggé egyszerű lett, mégis szerintem azért használható. :)

A napokban kezdtem neki egyébként egy kis Jane the Virgin darának, amivel szép lassan haladok, mégis annál jobban élvezem, hiszen a pilot óta még szerethetőbb lett a sorozat, éppen ezért a hónap sztárja nálam mindenképpen a gyönyörűséges és tehetséges Gina Rodriguez.

Mint mindig ezúttal is négy féle méretben hoztam nektek a naptárat, remélem szeretettel fogjátok használni.


További méretek: 1366x768 | 1280x960 | 1280x800 | 1024x768

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés