2014. november 9., vasárnap

X-Faktor 2014 - A negyedik élő adásról

Ismét egy mentor két mentoráltja párbajozott.

Tegnap este lezajlott a negyedik élő adás is, melynek tematikája a "Fainul a buli" volt, ami elég értelmetlen, de ez van. Ebből a bulis tematikából adódóan egy olyan zenekart hívtak meg extra fellépőnek, akikről még sosem hallottam, így ez egy kicsit visszavett az élvezhetőségi faktorból, illetve a műsor színvonalából is szerintem, ráadásul egyáltalán nem tetszett a medley, amit előadtak. A közös produkció ezen pedig csak rontani tudott, sosem voltak még ennyire rosszak közösen.

Az egyéni produkciók egyébként megint jók voltak, ám a mentorok értékelésein most majdnem behaltam. Sosem emeltem eddig ki túlságosan, de az első három adásnál egész jól értékeltek, nem féltek kimondani a véleményüket, még ha csak negatív kritikájuk is volt, ebből adódóan néha ki is alakultak kisebb konfliktusok egy-egy mentor között. Most viszont mindenki csak pozitívumot mondott, még az olyan produkcióra is, ami eléggé hamis volt.

Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Ahogy a bevezetőben is említtettem már, most is egy mentor két mentoráltja csapott össze, vagyis jelen esetben Alföldi Róbert volt nehéz helyzetben, hisz választania kellett Szabó Ricsi és Borbély Ricsi között. A verseny végül előbbi számára ért véget. Csakúgy, mint eddig, a párbajokról való véleményemet az egyéni produkciók értékelése után fogom elmondani.

Jöjjenek tehát az egyéni produkciók:

Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Tóth Andi: már szinte szégyellem leírni, hisz folyamatosan magamat ismétlem, de még mindig nagyon király Andi. Még mindig hihetetlen, mennyire jó hangja van, és ezt mennyire vissza tudja adni. Az eheti produkciójában is nagyon oda tette magát, fantasztikus volt. Döntőben a helye. :)
Értékelés: 9/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Szabó Richárd: Ricsi bácsi most odatette magát, és egész jól eltolta ezt a manapság nagyon népszerű dalt. Habár még mindig azt mondom, hogy a válogatáson sokkal jobb volt, ez az előadása már közelített hozzá. Ettől függetlenül megérdemelten állt ott az utolsó két helyen, és egyáltalán nem sajnálom a kiesését. Ez már a negyedik show, és ő az első háromban rettentően hamisan énekelt.
Értékelés: 6/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Spoon: az élő show-k tekintetében, múlthéten voltak a legjobbak. Ez most annyira rossz volt, hogy megérdemelték volna a párbajt. De mivel a nők/lányok szavaznak legtöbben, így valószínüleg egy-két hétig még párbaj nélkül tovább fognak jutni.
Értékelés: 6/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Benji: Benjiben is csalódtam egy kicsit, mert a múltheti produkciója sem tetszett túlságosan, ahogy a mostani sem. Jobb volt, mint a múltheti, mégsem a legjobb. Az a baj, hogy nem is vele van a baj, hanem a rossz dalválasztásokkal, remélem a jövőhéten már tényleg egy olyan dalt fog előadni, ami jól is áll neki.
Értékelés: 8/10.




Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Jakab-Péter Izabella: egyre jobban kezdem megszeretni a lányt. Szerintem nagyon érdekes hangja van, ez a dal pedig különösen jól állt neki, hajlandó vagyok eltekinteni attól az egy-két hamis hangtól is. Az az érzésem most volt a legmagabiztosabb. Talán azért, mert most a húga eljött hozzá. :) Egyébként nagyon aggódtam, hogy nehogy neki kelljen majd párbajozni, ugyanis az az érzésem, bárki ellen párbajozna, sajnos ő esne ki. Remélem még sokáig bent marad. :)
Értékelés: 8/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Tha Shudras: érdekes dalt választottak, anno sokszor hallgattak. Nekem bejött az a fajta feldolgozás. :) Sokszor mondtam már, hogy nagyon megkedveltem már a bandát, azonban most már eljutottam odáig, hogy azt mondjam, ideje lenne már kiesniük. Ezt nem a teljesítményük miatt mondom, hanem azért, mert maszkot viselnek, így szó szerint elbújhatnak egy álarc mögött, ez alapján pedig előnyben vannak a többiektől.
Értékelés: 8/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Andelic Jonathan: magyar dal ide vagy oda, nekem ez most nem jött be. Az elmúlt három élő show alatt eljutottam oda, hogy egész megkedveltem Jotát, éppen ezért nem szerettem volna, hogy most párbajoznia kelljen, ettől függetlenül volt már jobb bár, bár kétségkívül nagyon erőteljes volt.
Értékelés: 7/10.




Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Nagy Richárd: akár csak Little G, én is emelem (nem létező) kalapomat Ricsi előtt, amiért képes volt bevállalni a koreai nyelvet, ráadásul még saját feldolgozást is készített a dalhoz, ami tényleg nagyon jó lett. Csak az a baj, hogy ezt a dalt én már nagyon utálom, ettől függetlenül az értékelésben ezt nem veszem figyelembe. Andi mellett Ricsinek van még biztos helye a Fináléban, legalábbis szerintem. :)
Értékelés: 8/10.


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Horányi Juli: hoppá, Juli kilépett a komfortzónájából, és az adott tematikának megfelelően, egy pörgős, bulis dalt adott elő. Bátran kijelenthetem, hogy nagyon jól állt neki ez a műfaj is, a múltheti párbajozás miatt pedig úgy látszik még komolyabban veszi a versenyt, és még erőteljesebb volt. Csak így tovább. :)
Értékelés: 9/10. 


Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd
Borbély Richárd: még mindig azt tudom elmondani, hogy nem szimpatikus a srác, és a múltheti produkciójával ellentétben, most megint éreztem benne egy kis színésziséget. Ezektől függetlenül, hiába kedvelem Ricsi bácsi sokkal jobban, megérdemelte Borbély Ricsi a párbajgyőzelmet, és azt csak remélni tudom, hogy a jövőhéten egy olyan dallal rukkol majd elő, ami tetszetni fog.
Értékelés: 7/10.


A negyedik élő adás tartogatott egy kis meglepetést is, ugyanis Little G-től valaki megkérdezte twitteren, vajon mi lehet a sapka alatt, mire a mentor meg is emelte a sapkáját. :) Legalább ő megmutatta, nemúgy mint Takács Nikolas. :)

Fotó: RTL Sajtóklub/Nagyillés Szilárd


Komolyabbra fordítva a szót, és a párbajdalokra kitérve, mindkét Ricsin látszott, hogy nagy a tét, és nagyon jól előadták a párbajdalukat, Szabó Ricsi ekkor nyújtotta a legjobb formáját, hiszen egyáltalán nem volt hamis, illetve nagyon is tele volt erővel, nem úgy mint azt eddig élő show dalai. De Borbély Ricsi még ennél is többet tett, és szó szerint letarolta a színpadról Ricsi bácsit, ekkor éreztem először nála, hogy tényleg akarja ezt a versenyt, és ekkor végre elérte, hogy megkedveljem. A mentorok három-egy arányban tehát Ricsi bácsit küldték haza, aki véleményem szerint eddig is túl sok bizonyítási lehetőséget kapott.

Jövőhét Szombaton érkezik az X-Faktor ötödik élő adása, amely ezentúl mindig 20:00-kor fog kezdődni, hiszen a Celeb vagyok, ments ki innen! Szerdán véget ér végre. Szokás szerint, én jövőhét vasárnap ismét elmondom majd a véleményem a versenyzőkről.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés