2014. november 27., csütörtök

Szavazás: Mennyit szoktatok tévézni?

Itt egy újabb szavazás.

Pontosan három héttel ezelőtt tettem fel az első kérdést, most itt a folytatás. :) Az elmúlt másfél-két éve fenekestül felfordult az életem, és nem csak a blog miatt, hanem az egyetemnek is köszönhetően, illetve összejött még pár dolog, amire most nem térnék ki. A lényeg, hogy mióta kevés a szabadidőm, nagyon odafigyelek, hogy mire is töltöm el, vagyis míg régen rengeteget tévéztem, szó szerint szinte éjjel-nappal be volt kapcsolva, addig ma már jó ha fél órát van bekapcsolva hétköznaponként, amikor is megnézem a Barátok közt aktuális epizódjait, hétvégén pedig csak a két tehetségkutatót nézem, és ennyi.

Régen - főleg az öcsém révén - sokat néztem a Disney Channel-t és a Nickelodeon-t is, de mióta elindult a Media-Világa, és jobban rászoktam a kvázi felnőttesebb sorozatokra, már nem tudnak lekötni ezek a műsorok. Legutoljára a Good Luck Charlie-t (Sok sikert, Charlie!) néztem mindig premierben, azaz Vasárnap délelőttönként a csatornán, de azóta szinte semmit sem láttam. És igazán, nem sajnálom, hogy ennyire megváltozott az ízlésem, hisz már rég nem az én korosztályomat célozzák meg ezen sorozatok. Azt azért nem mondanám, hogy ezentúl egy műsorba sem fogok belenézni, ugyanis vizsgaidőszakokban kifejezetten mókásak, hiszen nem kell sokat gondolkodni, csak nézem és kikapcsol. :)

A gyerekműsorok mellett sok relity-t is néztem, gondolok itt a Celeb vagyokra, ValóVilágra és társaira, de ma már ezek sem tudnak lekötni. A nézettségi adatokat folyamatosan nyomon követem, és az adatok is azt bizonyítják, hogy mostanában egyre kevesebb fiatal tévézik, gondolom hozzám hasonlóan inkább az interneten nézik meg kedvenc sorozataikat/műsoraikat.

Éppen ezért, ismét tartanék egy kis közvélemény kutatást, hogy ti pontosan mennyit szoktatok tévézni. Ezúttal két kérdésre is lehet válaszolni. Szavazni Jövőhét Csütörtökig lehet. :)


Mennyit szoktál tévézni?
Napi szinten elég gyakran.
Napi szinten, de ritkán.
Heti szinten.
Alkalmanként. (Pl: Egy-egy tehetségkutatót/realiytit nézek csak.)
hosted by szavazo.net

Mit szoktál főképp nézni?
Sorozat
Film
Reality, tehetségkutató műsor
Telenovella
hosted by szavazo.net


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés