2014. november 5., szerda

Caramel: Végtelen

Múlthét Pénteken jelent meg Caramel legújabb studio albuma.

Az újabb album az Epicentrum nevet kapta. Ennek apropójából, még aznap megjelent a Youtube csatornáján a Végtelen c. dalához egy dalszöveges videó. Mielőtt rátérnék a kritikai részre, szeretném tisztázni mennyire szeretem Caramelt, illetve a hangáért is nagyon oda vagyok, a The Voice-ban pedig bebizonyította, hogy tud ő jó zsűri is lenni.

Éppen ezek miatt sajnálom a következő kritikát megírni. Az új hangzásvilág nekem egyszerűen nem jön be. Nem azt mondom, hogy rettenetesen rossz, de nem is a legjobb, ráadásul ennél, a Végtelen dalnál azt éreztem, hogy nem tudja bemutatni Caramel mekkora hangtartománnyal is rendelkezik. Nem azt mondom, hogy énekeljen végig magas hangon, mert azt például pont nem szeretem, de hiányoztak nekem a rekesztések, valamint az erő.

Ettől függetlenül valószínűleg nem most hallgattam meg utoljára a számot, de az biztos, hogy nem ez lesz a kedvencem. Hallgassátok meg ti is, és ha van kedvetek, mondjátok meg véleményeteket, egy hozzászólás keretén belül. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés