2014. október 26., vasárnap

Egy éves lett az oldal!

Ez a nap is eljött!

Napra pontosan egy évvel nyitotta meg virtuális kapuit a Media-Világa. Már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy nyitni kellene egy oldalt, ahol elmondhatom a véleményemet a Sorozatokról és Filmekről, és erre 2013. Október 26-án sort is kerítettem. :)


Az egy év alatt rengeteget fejlődtem, hisz míg tavaly a kritikáimat kb. 200-300 szóban elintéztem, addig ma már a 400-500 szóig meg sem állok. :) Ez legfőképp a Filmkritikákon érezhető, amiből az utóbbi fél évben nem sok volt, de ígérem, Decemberben ez változni fog, ugyanis az ünnepekkor jobban szeretek filmeket nézni. :)

Az eltelt egy évben úgy érzem, rengeteg tapasztalatot is szereztem, amiket próbálok hasznosítani is, de legfőképp nektek, olvasóknak szeretnék köszönetet mondani, hisz ha ti nem lennétek, akkor az oldal sem létezhetne. Örömmel kijelentem, hogy egyre többen néztek fel az oldalra, szinte minden hónapban egyre több oldalletöltést generáltok, amit nagyon szépen köszönök! A végső célomat, miszerint az oldal legyen interaktív, és írjátok meg a véleményeteket adott témával kapcsolatban, még nem értem el, de ami késik nem múlik. :)

Egyelőre haladjunk kis léptekben, tényleg nagyon jól esik a lelkemnek, hogy egyre nő a látogatottság. A legnépszerűbb poszt egyébként meglepő módon egy Telenovellás kritika, mégpedig a TV2-n jelenleg is futó Santa Diabla (A gonosz álarca) első húsz részéről írt kritikám. A telenovellát még mindig nem folytattam, valószínűleg majd csak akkor fogom magam rá venni, ha már a TV2 leadta az összes epizódot.

Egy szó mint száz, tényleg köszönöm azt, hogy egyre többen látogattok fel, Boldog születésnapot Media-Világa, ha minden jól megy, jövőre is érkezik majd egy ilyen poszt! :)

A Facebookon ígértem egy meglepetést, délután 16:00-kor el is árulom, hogy pontosan mi lesz az! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés