2014. július 2., szerda

Júniusban ismét nőtt a látogatók száma

Ezúton is nagyon köszönöm nektek!

Habár sem Májusban, sem pedig Júniusban nem volt sok időm, ebből adódóan pedig kevesebb cikket tudtam hozni nektek, mint szerettem volna, ettől függetlenül a Júniust így is sikeresnek mondható, hisz a Májusi Oldalmegjelenítések száma majdnem a duplájára nőtt! Habár így sem ez a legsikeresebb hónap, mégis javulás, hisz az elmúlt hónapokban megcsappant egy kicsit a látogatók száma.

De szöveg helyett beszéljenek inkább a számok:
2013. Október: 195
2013. November: 762
2013. December: 607
2014. Január: 1119
2014. Február: 1763
2014. Március: 1109
2014. Április: 987
2014. Május: 980
2014. Június: 1498

A leglátogatottabb poszt Júniusban a TV2 új Telenovellájáról szóló, a Santa Diabla (A gonosz álarca) kritika volt, összesen 77-en nyitottátok meg, ha pedig a nyitástól nézzük, akkor egy tavalyi cikket kell kiemelnem, méghozzá azt, amelyben összegeztem, milyen műsorok várhatóak idén az RTL Klubbon és társcsatornáin, abból is az első rész, amit összesen 471-en nyitottatok meg.

Amin igazán meglepődtem azonban az, hogy más országokból is felkeresik az oldalt. Júniusban - természetesen Magyarország után - Oroszországból látogattak az oldalra, szám szerint 98-an, ha pedig a Nyitástól kezdve nézzük, egyértelműen az USA nyer 706 oldalmegjelenítéssel. :)

Éppen ezért választottam ezt a képet. :)


Egy szó mint száz, nagyon szépen köszönöm, hogy egyre többen felnéztek ide, remélem Július végén is sikeres hónapot zárhatunk majd. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés