2014. március 15., szombat

Sajtóközlemény - Jáksó László Barátok közt

Ismerős arc tűnik fel hamarosan a Barátok köztben.

A Class FM rádiósa, Jáksó László vendégszerepel a Mátyás király téren. Nem vált azonban szakmát a népszerű műsorvezető, Laci marad a mikrofon mellett, olyannyira, hogy a sorozatban is saját magát alakítja majd.


Hamarosan rádiós műsorvezető jelenik meg a Barátok közt epizódjaiban, aki Bözsivel, Gizikével és Vili bácsival kerül kapcsolatba, utóbbinak pedig komoly hatással lesz a zenei karrierjére is. A rádiós nem más, mint a Class FM és a Heti Hetes népszerű műsorvezetője, valamint a Szombat Esti Láz legújabb szériájának zsűritagja, Jáksó László. Laci, aki saját néven, Jáksó Lászlóként tűnik fel a jelenetekben, könnyen felvette a napi sorozattal járó lendületes munkatempót. A műsorvezető azonban elárulta, hogy a szereplés ellenére nem dédelget színészi ambíciókat.


„Nem szerettem volna színészkedni, nincsenek is ilyen terveim, ez egy alkalmi dolog volt, de mivel önmagamat kellett megformálni, azaz egy nem feltétlen kedves rádióst, így elvállaltam. Voltam már narrátor, és élettől elrugaszkodottabb dolgokat is játszottam, de nem vagyok színész. Magamat viszont bármikor szívesen alakítom.” – mesélte a Jáksó Top20 műsorvezetője, aki hozzátette, régóta figyelemmel kíséri a sorozat történéseit.


„Szokatlan volt számomra a forgatás, de nagyon aranyosak, kedvesek voltak a velem a szereplők, a stáb is, jól éreztem magam abban a pár napban. Régóta nagy rajongója vagyok a sorozatnak, az idősebb szereplőket nagyon kedvelem, kedvencem talán Vili bácsi, főleg mióta harmonikázik. Egyelőre nem árulhatok el sok mindent, de annyit ígérhetek, hogy lesz bőven bonyodalom.” – tette hozzá a leghallgatottabb rádió műsorvezetője, aki a sorozatban ráadásul egyik kedvencével, Vili bácsival kerül közelebbi kapcsolatba. 

A nem mindennapi jeleneteket március 24-én és 25-én láthatjuk, ahol kiderül, milyen hatással lesz Jáksó László Vili bácsi zenei karrierjére.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés