2013. október 31., csütörtök

The Change-Up (Testcsere) [2011]

Számomra csalódás volt a film!

Mikor megláttam a színészgárdát, mennyi tehetséges színész játszik benne: Jason Bateman, Leslie Mann, Olivia Wilde, nagyon megörültem. Azt gondoltam ez a film csak jó lehet, de sajnos tévedtem. Lehet, hogy én vártam ettől a filmtől túl sokat, vagy csak annyi vígjátékot néztem már, hogy nem volt benne szinte semmi különleges, nem tudom, de nem nyerte el a tetszésemet a film, mondhatnám, egy egyszerű vígjátékot láttam, benne néhány poénos jelenettel, de ennyi.


A The Change-Up egy szórakoztató vígjáték akart volna lenni, számomra mégis unalmas volt. Nem sok vicces jelenet volt benne, ez alól talán kivétel volt, amikor SPOILER - Dave próbálta tisztába tenni a babákat, az egyik baba állandóan az ágyba verte a fejét, aztán pedig amikor már megtörtént a testcsere Mitch a konyhában hagyta az ikreket, és a fiú bedugta a nyelvét a konnektorba, a lány pedig kést dobált - SPOILER vége. Tehát valóban volt benne egy-két mókás jelenet, de összességében több volt benne az üres járat. Legalábbis szerintem.


A színészek alakításáról annyit, hogy szerintem kihozták a karakterükből a maximumot, még Ryan Reynolds is, akit bár nagyra tartanak, szerintem azonban főleg a kinézete miatt tart most ott, ahol. Véleményem szerint Reynolds-nál vannak sokkal tehetséges színészek is, akik sajnos nem kapnak elég felkérést, de ez már egy más téma. Jason Bateman és Leslie Mann viszont nagy kedvencem, imádtam a közös jeleneteiket. Olivia Wilde-ot már a Dr. House óta nagyon kedvelem, azonban ebben a filmben sajnos nem kapott túl sok szerepet, amit sajnálok.

Végezetül azért hoztam még egy képet Olivia Wilde-ról, akit jó volt újra látni. :)


Értékelés: 4/10
Így visszagondolva a történet nem volt annyira rossz (habár semmi egyediség nem volt benne), a színészek kihozták a karaktereikből a maximumot, még Ryan Reynolds is mutatott némi színészi "tehetséget". Éppen ezért ajánlom nektek egyszeri megnézésre, de az biztos, hogy én többször nem fogom megnézni. Elég volt egyszer is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés