2014. szeptember 7., vasárnap

Elkezdődött az X-Faktor ötödik évada

Az első válogató nem volt rossz, de nem is volt a legjobb.

Tegnap este leadták az X-Faktor idei szériájának első adását, és azt kell, hogy mondjam, nekem korántsem tetszett annyira, mint az elmúlt években. Talán azért is, mert most túlságosan rámentek a nevetséges produkciókra, és nagyon kevés továbbjutottat mutattak be. Tudom, hogy az RTL honlapján meg lehet nézni az összes továbbjutó produkcióját, de én a tévében akartam volna megnézni a jó hangokat. Vagy talán azért nem merték leadni, mert nem voltak túlságosan kiemelkedők? A napokban meg fogom hallgatni őket, és utána válaszolok erre a kérdésre. Azt azért zárójelesen megjegyzem, hogy akik továbbjutottak, de nem kerültek be az adásba, általában még a Mentorházig sem jutnak el, legalábbis ez az eddigi évek tapasztalata.


Mielőtt konkréten a versenyzőkre térnék, előbb a szakmai stábot értékelném. Nekem különösebben nincs bajom Istenes Bencével, de szerintem hiba volt rábízni egy ilyen volumenű showműsort. Egyszerűen még nincs annyi tapasztalata, és kész. Legalább rakták volna be mellé Lilut ismét, akinek most egyébként sincs egy műsora sem. Azt csiripelik a madarak, hogy a napokban átigazolt Szabó Zsófi lehet Bence partnere, ami szintén rossz húzás lenne, legalábbis szerintem, hisz Zsófinak még semmi műsorvezetői tapasztalata sincs. Akkor már inkább bízzák rá az After X vezetését, és kész. Bár állítólag ő lesz az egyik versenyző az idén újrainduló Celeb vagyok, ments ki innen műsorban, így kérdéses hogyan fogják megoldani. De ez még a jövő zenéje, majd ha aktuális lesz, természetesen írni fogok róla.

Idén nem történt drasztikus mentorcsere, mint tavaly, Geszti Péteren kívül mindenki visszatért, helyére pedig Little G Weevil érkezett, aki első benyomásra szimpatikus. Hiába emlegetik őt Malek Miklós utodának (külföldi karriere miatt) stílusában jobban hasonlít Gesztihez. Legalábbis eddig ez a véleményem róla, bár elég kevésszer jutott szóhoz, majd kiderül milyen is valójában. A többiek hozták a szokásos formájukat, Tóth Gabi sírt, Szikora Robi mondott néha értelmetlen dolgot, Alföldi Róbert pedig kritizált, bár jóval kevésbe, mint eddig. Remélem a későbbiekben még jobban oda fog csapni, hisz pont ezért szerettem meg őt, mert sokszor annyira tárgyilagos tud lenni, és kell egy ilyen mentor is a műsorba.


A versenyzők terén, kevés kimagasló tehetség fordult meg, összesen három előadást jegyeztem meg, na jó ötöt. Akik a legjobban tetszett, az Ilyés Jenifer, illetve Kovács Anikó volt. Mind a kettőjüknek nagyon szép hangjuk van, kíváncsi vagyok meddig jutnak tovább, remélem nem lesz megállás egészen a Mentorok házáig. A szerelmespár, azaz a Rosewood formáció is jó volt, kétségkívül nagyon édesek voltak. Végül, amely csapatok még egész jók voltak, az a Kottán kívüliek, ahol tényleg az apa volt a leggyengébb láncszem, illetve a földönkívülis The Sudras. Náluk nemtudtam eldönteni, hogy sírjak, vagy inkább nevessek, annyira szánalmasan viccesek voltak. Megsem emiatt jegyeztem meg őket, hanem azért, mert az énekesnek nagyon jó hangja van.

A vicces produkciókról most nem írnék, a legtöbb tényleg sírva röhögős volt, egyszerűen nem értem, hogy képes néhány ember ennyire lejáratni magát. Ami a folytatást illeti, nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz a felhozatal, remélem jó lesz, ráadásul idén a korhatárt is levitték 16-ról 14-re, vajon lesz 14 éves versenyző?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Keresés